Mødes i storkøbenhavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Nattan1986

Jeg er lige gået på barsel for anden gang, og ville gjerne mødes med andre, som er på barsel eller som bare har lyst at lære nye at kende.

jeg synes det er lidt kedeligt at gå hjemme selv, spec når nesten ingen av mine veninder har barn. jeg kommer få tilbudt en ny mødregruppe af min sundhedsplejerske, men regner med at når man er anden gangs fødende så er man "normalt" ældre....så jeg ved ikke helt om jeg kommer at passe ind.

derfor skriver jeg her i håb om at nogen vil mødes

jeg er frisk på at lave forskellige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Nattan1986

slet ingen??

Anmeld

7. august 2011

MelikkazMoar

Nattan1986 skriver:

slet ingen??

jo da jeg er frisk

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

MelikkazMoar skriver:

jo da jeg er frisk

Det lyder godt

hvor bor sjælland bor du?

Anmeld

7. august 2011

MelikkazMoar

Nattan1986 skriver:

Det lyder godt

hvor bor sjælland bor du?

taastrup

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

MelikkazMoar skriver:

taastrup

ja det er jo ikke så langt vækk fra rødovre.

vi skal faktiskt kigge på en lejebolig i høje taastrup på lørdag, men den er lidt dyr...så vi ved ikke helt om vi skal droppe det.

hvor lenge til ska du på holde orlov?

sikke en sød pige du har, er hun snart 3 måneder?

Anmeld

7. august 2011

Seker

Nattan1986 skriver:

Jeg er lige gået på barsel for anden gang, og ville gjerne mødes med andre, som er på barsel eller som bare har lyst at lære nye at kende.

jeg synes det er lidt kedeligt at gå hjemme selv, spec når nesten ingen av mine veninder har barn. jeg kommer få tilbudt en ny mødregruppe af min sundhedsplejerske, men regner med at når man er anden gangs fødende så er man "normalt" ældre....så jeg ved ikke helt om jeg kommer at passe ind.

derfor skriver jeg her i håb om at nogen vil mødes

jeg er frisk på at lave forskellige ting

Jeg er også klar. Jeg går hjemme da jeg lige er blevet færdiguddannet men ingen arbejde har. Jeg har en datter på 19 måneder..

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

Seker skriver:

Jeg er også klar. Jeg går hjemme da jeg lige er blevet færdiguddannet men ingen arbejde har. Jeg har en datter på 19 måneder..

Sikke øv øv at være færdiguddannet og ikke få arbejde...

hvad for uddannelse har du? Håber at det snart kommer noget

Og hvor bor du ?

Anmeld

7. august 2011

Seker

Nattan1986 skriver:

Sikke øv øv at være færdiguddannet og ikke få arbejde...

hvad for uddannelse har du? Håber at det snart kommer noget

Og hvor bor du ?

Jeg bor i ishøj ikke så langt fra rødovre. Er færdiguddannet sygeplejerske fra metropol i københavn. Det er lidt øv at gå hjemme men søger job på livet løs:-)

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

Seker skriver:

Jeg bor i ishøj ikke så langt fra rødovre. Er færdiguddannet sygeplejerske fra metropol i københavn. Det er lidt øv at gå hjemme men søger job på livet løs:-)

Ja men hvad siger ni til at vi måske mødes i rødovre center eller i city 2? det virker jo nemmest når vi bor i vestegnen

Så du er uddannet sygeplejerske fra metropol hvad sjovt...

jeg går der også, så har vi jo en del at snakke om! men er kun færdig med modul 7

men det er så synd at det ikke findes job for os spec når det faktiskt er meget behov for os ude i samfundet!! men de skal jo spare på alting..

jeg håber ihvertfald snart at du får noget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.