Nogen der har det som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Silja&Noam

GitteC78 skriver:

Jeg har haft kvalme de sidste 2-3 uger, men synes ikke det var så slemt i går. Måske er kvalmen allerede ved at forsvinde....  Vi havde ferie de 2 uger hvor det var slemt og jeg var sååå glad for at min mand kunne tage sig af vores søn mht bleskift. Kvalmen har dog ikke været så slemt denne gang som sidst.

Sidst jeg var gravid havde jeg kvalme fra uge 7-12 og så kom det tilbage i ca uge 14-17. Pu ha det var hårdt.

Puhaa jeg håber du får det bedre. Den kvalme er bare ik sjov! Min mand er i udlandet og arbejde og kommer hjem en uge på lørdag og det glæder jeg mig bare til, så han kan tage lidt over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

vivi3

jeg har fundet ud af at jeg skal passe på med fede og søde sager... jeg spiser faktisk ret sundt pt.. og det har taget den værste kvalme, ellers må jeg tilstå at jeg også har kæmpet dagen lang med utilpashed og kvalme... og ja... mere mad hjælper.. men kun ca 5-10 min... så er jeg på den igen...

Anmeld

2. august 2011

GitteC78

SiljasMoar skriver:

Puhaa jeg håber du får det bedre. Den kvalme er bare ik sjov! Min mand er i udlandet og arbejde og kommer hjem en uge på lørdag og det glæder jeg mig bare til, så han kan tage lidt over

Ja man trænger virkelig til en der lige kan tage lidt over, så kvalmen er for slem.

Anmeld

2. august 2011

Babylil

Jeg har en smule kvalme, men det kommer mest ved madlavningen eller ved lugten af stærke madvarer. Det er ikke sådan, at jeg skal kaste op overhovedet. Jeg er meget overfølsom overfor mad lige pt, og der er ikke ret mange ting jeg har lyst til.

Undrer mig lidt over, hvorfor jeg ikke kaster op, nu hvor jeg venter tvillinger He he men det skal jeg nok ikke ønske mig.

Anmeld

8. august 2011

Øst

SiljasMoar skriver:

JA præcis!! Jeg får det faktisk lidt bedre af at tvinge mad i mig, men så efter noget tid er det som om min mave bare veder vrangen ud af.. Føj!! Igår så jeg supersize vs. Superskinny og da de viste det mad ham den tykke spiste der kastede jeg op. Der skal ingenting til. Håber du får det bedre snart..

Uhhh det lyder ik rart  håber da os snart du får det bedre snart.. Håber det bare er de tre første måneder  

Syns nu mit har ændret sig.. for en uge eller to siden fik jeg det dårligt når jeg ik spiste... Nu får jeg det helt forfærdeligt NÅR jeg har spist.. efter frokost er jeg helt færdig.. ÆV!

He he det er jo selvølgelig det hele værd, men håååber på at det stopper på et tidspunkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.