Nogen der har det som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Silja&Noam

Jeg har det så skidt! Jeg har det som om jeg har tømmermænd dagen lang. Er så dårlig.. Kan ingenting eller koncentrere mig om noget.. Sådan var det også i min sidste graviditet og håbede ikke det blev sådan igen det er så synd for min datter for jeg kan ik være den samme mor som jeg plejer. Men hun virker til at forstå at jeg siger mor har det dårligt.. Hun kysser mig i panden og gir mig krammere årrrhhh!! det blir dejligt!! Men er der nogen af jer der har det som mig? Eller hvordan har i det bare generelt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Beka83

Øv, hvor træls for dig

Men dejligt at din datter reagerer så omsorgsfuldt.

Jeg selv lider ikke af de store gener (endnu?) - håber du får det bedre

Anmeld

2. august 2011

Magic1980

Ja øv hvor er det synd. Jeg håber snart det vender så du får det bedre .

Jeg har heller ikke gener af nogen art selvom jeg faktisk havde regnet med at være en af dem, der ville have det skidt

Har du overskud til at komme ud og gå en tur i den friske luft?

Anmeld

2. august 2011

<3

Jeg er bestemt heller ikke frisk. Synes dethjælper gevaldigt både på samvittigheden og man bliver lidt friskere ved at lave bare lidt. Så sidder je på gulvet og leger lidt LEGO med min ældste også går det hele. Synes også det at cykle hjælper på kvalmen men det kræver at man kommer derud og cykle men hvad der vil hjælpe på dig ved jeg selvsagt ikke. Ved min første havde jeg ekstrem kvalme under hele graviditeten så ved lidt om hvad du gennemgår. Knus

Anmeld

2. august 2011

GitteC78

Jeg har haft kvalme de sidste 2-3 uger, men synes ikke det var så slemt i går. Måske er kvalmen allerede ved at forsvinde....  Vi havde ferie de 2 uger hvor det var slemt og jeg var sååå glad for at min mand kunne tage sig af vores søn mht bleskift. Kvalmen har dog ikke været så slemt denne gang som sidst.

Sidst jeg var gravid havde jeg kvalme fra uge 7-12 og så kom det tilbage i ca uge 14-17. Pu ha det var hårdt.

Anmeld

2. august 2011

Øst

Jeg har det på PRÆCIS samme måde.. Har det som om jeg har været på druk dagen før.. Og efter frokost ved en 13 tiden blir det værre, som om hele min mave vender sig. Føles som om jeg skal kaste op hele tiden... 

Synes det hjælper når jeg spiser ( hvilket man jo ik kan hele dagen) og når jeg går en tur med hunden efter arbejde. 

Men har allermest lyst til bare at sidde helt stille og vente på det går væk!

Anmeld

2. august 2011

Silja&Noam

Beka83 skriver:

Øv, hvor træls for dig

Men dejligt at din datter reagerer så omsorgsfuldt.

Jeg selv lider ikke af de store gener (endnu?) - håber du får det bedre

Tak håber du slipper helt for gener! Gid det var mig

Anmeld

2. august 2011

Silja&Noam

Magic1980 skriver:

Ja øv hvor er det synd. Jeg håber snart det vender så du får det bedre .

Jeg har heller ikke gener af nogen art selvom jeg faktisk havde regnet med at være en af dem, der ville have det skidt

Har du overskud til at komme ud og gå en tur i den friske luft?

Nej kan slet ik tåle varmen så er inde hele dagen, men Idaho har jeg en frokost aftale med en veninde så jeg kan komme ud hvis bare det ik var så varmt..

Anmeld

2. august 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Jeg er bestemt heller ikke frisk. Synes dethjælper gevaldigt både på samvittigheden og man bliver lidt friskere ved at lave bare lidt. Så sidder je på gulvet og leger lidt LEGO med min ældste også går det hele. Synes også det at cykle hjælper på kvalmen men det kræver at man kommer derud og cykle men hvad der vil hjælpe på dig ved jeg selvsagt ikke. Ved min første havde jeg ekstrem kvalme under hele graviditeten så ved lidt om hvad du gennemgår. Knus

Puhaa cykle blir helt søsyg ved tanken men godt du har fundet noget der hjælper på dig. Sidst var jeg syg stort set hele graviditeten og havde altid opkastningers om natten også. Så slemt håber jeg ik det blir det dejligt med de børn, at der ik skal så meget til før de er glade jeg kan godt slippe afsted med at lege med hende fra sofaen eller se en film med hende

Anmeld

2. august 2011

Silja&Noam

Øst skriver:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde.. Har det som om jeg har været på druk dagen før.. Og efter frokost ved en 13 tiden blir det værre, som om hele min mave vender sig. Føles som om jeg skal kaste op hele tiden... 

Synes det hjælper når jeg spiser ( hvilket man jo ik kan hele dagen) og når jeg går en tur med hunden efter arbejde. 

Men har allermest lyst til bare at sidde helt stille og vente på det går væk!

JA præcis!! Jeg får det faktisk lidt bedre af at tvinge mad i mig, men så efter noget tid er det som om min mave bare veder vrangen ud af.. Føj!! Igår så jeg supersize vs. Superskinny og da de viste det mad ham den tykke spiste der kastede jeg op. Der skal ingenting til. Håber du får det bedre snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.