Dagbog fra en sukkerafhængig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Absolut! Lidt har også ret!! 

Glæder mig til at følges med dig! God kamp! 

Tak og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Hov - jeg drikker altså også cola.. Men jeg kan bedst lide light, så ingen ko på isen der. Dog må jeg MAX få en (dåse) om dagen... 

He he... Jeg har lige hørt at undersøgelse nr 4 på det område siger at light er VÆRRE end sukker-udgaven for light-sodavand giver dig større sultfornemmelse (så du spiser mere), så det er bedre at drikke en sodavand med sukker hvis man har lyst til sodavand!

Men jeg drikker også light når det er, men det er fordi jeg bedst kan lide det.

Anmeld

2. august 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Vi må da lige stå sammen!

Er i gang med en lagkage

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Er i gang med en lagkage

Okay så!!!! SPYT DEN UUUUUD  Ej nyd den!!! Den er sikkert hammer lækker!

Anmeld

2. august 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Okay så!!!! SPYT DEN UUUUUD  Ej nyd den!!! Den er sikkert hammer lækker!

Haha og rabarber grød er også i fuld gang Har lovet kæresten at lave rabarberkage

Anmeld

2. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

He he... Jeg har lige hørt at undersøgelse nr 4 på det område siger at light er VÆRRE end sukker-udgaven for light-sodavand giver dig større sultfornemmelse (så du spiser mere), så det er bedre at drikke en sodavand med sukker hvis man har lyst til sodavand!

Men jeg drikker også light når det er, men det er fordi jeg bedst kan lide det.

I know... Derfor spiser jeg altid noget til - fx chokolade! 

Ej pjat, men jeg tager som regel cola til maden, netop for ikke at falde i en sultfælde!

Hvordan er det gået i dag? Jeg har kvalt 150 g. toblerone på ca. 30 minutter..  Fordi Felix skreg, og jeg var SÅ sulten... jeg kunne have nøjedes med lidt, bare lige for at få lidt til blodsukkeret, men næh - hele pakken skulle ædes åbenbart! 

Til gengæld lavede jeg den planlagte aftensmad, karbonader, pommes OG grønne bønner med feta, selvom jeg havde mere lyst til koldskål med sukkerristede havregryn..

Imorgen er en ny dag! 

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Haha og rabarber grød er også i fuld gang Har lovet kæresten at lave rabarberkage

Du går da helt amok!

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

I know... Derfor spiser jeg altid noget til - fx chokolade! 

Ej pjat, men jeg tager som regel cola til maden, netop for ikke at falde i en sultfælde!

Hvordan er det gået i dag? Jeg har kvalt 150 g. toblerone på ca. 30 minutter..  Fordi Felix skreg, og jeg var SÅ sulten... jeg kunne have nøjedes med lidt, bare lige for at få lidt til blodsukkeret, men næh - hele pakken skulle ædes åbenbart! 

Til gengæld lavede jeg den planlagte aftensmad, karbonader, pommes OG grønne bønner med feta, selvom jeg havde mere lyst til koldskål med sukkerristede havregryn..

Imorgen er en ny dag! 

Åh Anne!!! Chokolade til colaen!!! Det er også dejligt!!!

Og toblerone er det bedste!!!! I morgen går det bedre

Jamen jeg har været stolt af mig selv i dag. Der stod kage i lange baner foran mig på arbejdet og FØR (læs: for 3 dage siden) ville jeg have spist 2-3 stykker og i dag tog jeg intet!!! Jeg spiste en pære i stedet og klappede mig selv på ryggen!!! Jeg har ikke rørt noget sukker i dag!!! Og jeg handlede mens jeg vat skrupsulten!

Anmeld

2. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Åh Anne!!! Chokolade til colaen!!! Det er også dejligt!!!

Og toblerone er det bedste!!!! I morgen går det bedre

Jamen jeg har været stolt af mig selv i dag. Der stod kage i lange baner foran mig på arbejdet og FØR (læs: for 3 dage siden) ville jeg have spist 2-3 stykker og i dag tog jeg intet!!! Jeg spiste en pære i stedet og klappede mig selv på ryggen!!! Jeg har ikke rørt noget sukker i dag!!! Og jeg handlede mens jeg vat skrupsulten!

Shit du er sej!!! Sådan! 

Anmeld

2. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Shit du er sej!!! Sådan! 

Tak tak!!! Jeg bukker lige engang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.