Hvornår kommer jeres barn/børn i seng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

banaman89

B&J skriver:

Hej søde..

Daniel kommer i seng mellem kl 19. og 19.30

Hej søde ..

Troede også det var meget normalt , men pædagogen synes åbenbart at det meget tidligt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

banaman89

Valle81 skriver:

WHAT!!!!

Altå min datter på 7 kommer allersenest i seng kl 2000.

Så har jeg Anton på 16 mdr, han sover til middag fra kl 1030 til 1300/1330 og han kommer i seng mellem 18-19 og de fleste af dagene er den 1800 når han kommer i seng. Han står op mellem 6 og 7 om morgenen:0)

Arthur på 3 1/2 mdr sover mellem 19-20 og står op mellem 6 og 7.

Christina, som synes den der har sagt det skulle sluge sine ord. Det er ikke tidligt - men MEGET NORMALT:0)

Det lyder meget som mine børn .. Men det er nok bare hende her dagplejepædagogen som har et problem med det

Anmeld

1. august 2011

B&J

banaman89 skriver:

Hej søde ..

Troede også det var meget normalt , men pædagogen synes åbenbart at det meget tidligt ..

jeg syntes da det er helt alm, vi kan ikke holde daniel oppe mere ind til kl 19.10 så forlanger han selv at han vil i seng for der er han altså træt så går han ind og henter nuller dyen også skal vi sige godnat og i seng

Anmeld

1. august 2011

raca

her eralt før 1930 tidligt...

mine børn sover sjældet over 10-10,5 time om natten.. så jeg gider ikke putte dem før kl 20... jeg har nemlig ikke det store behov for at stå op kl 5...

Anmeld

1. august 2011

Sof

Silje kommer i seng mellem 19-19.30 og tættest på 19. Hun er et barn der altid har krævet meget søvn og skal stadig have min. 11-12 timer for at kunne hænge sammen.

Synes bestemt ikke det er tidligt. Det var først her til efteråret at hun rykkede sin sengetid fra 18-30 til 19.00

Anmeld

1. august 2011

bullerbassen

Her er Silas 19 mdr og kommer i seng kl 20 og står op kl 8-9 stk lige nu hvor vi har haft ferie.

Altså syntes 19 er tidligt men nu er dine børn jo også tidligt oppe , så selvfølge skal sengetid passe med det

Håber Benjamin har det godt

Anmeld

2. august 2011

Hasselnødden

banaman89 skriver:

Grunden til jeg spørger er fordi vores dagplejepædagog har skulle lave denne her §50 på Benjamin , hvor hun derind har skrevet at Katrin og Benjamin kommer meget tidligt i seng - det får mig tænke på om vi putter vores børn for tidligt om aften når klokken er ca. 19.00 ?!

Mvh Anna ..

Har stemt blankt, da vores søn kommer i seng fra kl. 20-20.30. Den rytme er han næsten lige hoppet over i men det går forrygende. De vokser og udvikler sig jo i en rivende fart

Anmeld

2. august 2011

lykkekevin

oki ja vil sige det er normalt begge min børn har ind til de var 4 mdr ca sovet rigtig meget de sov igennem fra 3 uger og 5 uger

den store sov 18 til 7

den lille sov 17-1730 til 7

nu sover de begge fra mellem 18-20  kommer lige and på hvor lang middags lur bliver men for dem mest er kl 19..

vi sover til vi vågner og nu i godt 3 uger har vi sovet længe til mellem 8 og 9 lækkert

Anmeld

2. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander på 2 år og 3 mdr. kommer til hverdag i seng mellem 18-19 og bliver vækket kl. 7.Han er meget træt når han bliver lagt.

Anmeld

2. august 2011

Trolde_mor

Jeg har stemt 19-19.30. Dog er det mere korrekt at sige 19-20, idet det afhænger af hans lure i købet af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.