Hvornår kommer jeres barn/børn i seng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kommer jeres barn/børn i seng ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.360 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2011

banaman89

Grunden til jeg spørger er fordi vores dagplejepædagog har skulle lave denne her §50 på Benjamin , hvor hun derind har skrevet at Katrin og Benjamin kommer meget tidligt i seng - det får mig tænke på om vi putter vores børn for tidligt om aften når klokken er ca. 19.00 ?!

Mvh Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

L.J.L

banaman89 skriver:

Grunden til jeg spørger er fordi vores dagplejepædagog har skulle lave denne her §50 på Benjamin , hvor hun derind har skrevet at Katrin og Benjamin kommer meget tidligt i seng - det får mig tænke på om vi putter vores børn for tidligt om aften når klokken er ca. 19.00 ?!

Mvh Anna ..

vores bliver puttet kl. 19, og sover omkring 19.30-20.00

Tror det er meget normalt med kl. 19

Anmeld

1. august 2011

MorEllen

Marie kommer i sæng mellom kl 18 og 19. Selv om hun sover en lille lur kl 17, så er hun alligevel træt og vil puttes senest kl 19. Hun er jo The boss, så da bliver det bare sådan Synes ikke det er for tidlig.. hun har jo åpenbart  brug for søvnen. Hvornår vågner dine børn så?

Anmeld

1. august 2011

MorEllen

Marie kommer i sæng mellom kl 18 og 19. Selv om hun sover en lille lur kl 17, så er hun alligevel træt og vil puttes senest kl 19. Hun er jo The boss, så da bliver det bare sådan Synes ikke det er for tidlig.. hun har jo åpenbart  brug for søvnen. Hvornår vågner dine børn så?

Anmeld

1. august 2011

Valle81

banaman89 skriver:

Mvh Anna ..

WHAT!!!!

Altå min datter på 7 kommer allersenest i seng kl 2000.

Så har jeg Anton på 16 mdr, han sover til middag fra kl 1030 til 1300/1330 og han kommer i seng mellem 18-19 og de fleste af dagene er den 1800 når han kommer i seng. Han står op mellem 6 og 7 om morgenen:0)

Arthur på 3 1/2 mdr sover mellem 19-20 og står op mellem 6 og 7.

Christina, som synes den der har sagt det skulle sluge sine ord. Det er ikke tidligt - men MEGET NORMALT:0)

Anmeld

1. august 2011

4kløver

Det er da ikke tidligt.. min kommer i seng kl 19.30 gerne før..

Anmeld

1. august 2011

M&M's Mor

Vil da sige det kommer an på hvilke søvnbehov de forskellige børn har...

Her kommer begge vores i seng kl 19:30 og sover så 12 timer når det er alm hverdag men i weekenderne kan de begge sagtens sove til 9-10-tiden og der bliver de også puttet kl 19:30...får kun lov at være længere oppe hvis vi fx er til fødselsdag o.l.

De er 2 år og 3½år...

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

villads er snart 7 mdr og bliver puttet nu..,

Anmeld

1. august 2011

B&J

Hej søde..

Daniel kommer i seng mellem kl 19. og 19.30

Anmeld

1. august 2011

banaman89

Morellen skriver:

i de normale hverdage bliver de vækket kl.5.45 og i weekenden sover de til de vågner ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.