At bære andres byrde....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Loa

Jonatansmor skriver:

Det der er en katestrofe. Hvordan i helvede kan en lille dreng gå rundt med et lårbensbrud i 14 dage og der er INGEN der opdager det? Det tænder mig af til punktet hvor jeg næsten ikke kan falde til ro igen. 1½ år lille uskyldig dreng, alene i det hus med de to - med 80 skader?! Hvorfor i alverden var der ikke en eneste alarmklokke der ringede?

Synes det er pinligt at betale skat til et system der ikke en gang magter at holde opsyn med de allersvageste, synes det er endnu mere pinligt at vi åbenbart har en række forældre der ikke kan magte deres opgave, synes det er allerpinligst at hun lige om lidt kan gå ud, få et nyt barn og gøre det hele een gang til.

Må hun brænde langsomt op indvendig ved tanken om hvad hun har gjort ved hendes lille dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

foto på lærred

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42194670:80-skader-blev-fundet-på-død-dreng.html 

Det er bare det mest forfærdelige.

Læste også, at den biologiske far før havde bedt om at få forældreretten og at han bare få uger før havde haft en tid i retten men det var ikke gået som ønsket. Derfor havde han fået en ny tid to dage EFTER at hans stakkels søn var blevet banket ihjel. Altså hvor er det bare forfærdeligt.

Tænk sådan et lille liv. At nogle kan få sig selv til det. Ingen ord kan beskrive hvor ondt det gør at læse hvad nogle folk kan finde på.

Anmeld

2. august 2011

Nalle

Janni. skriver:

En rigtig sørgelig historie, men jeg fatter simpelhen ikke at der ikke er nogen i omgangskredsen som har haft en mistanke? Måske er det bare mig, men nogen må da kunne se at drengen led og havde smerter??? 

Hmm siger jeg bare..!

Læs ude og hjemme fra sidste uge så har du svaret, en veninde meldte det 2 gange, men blev aldrig taget seriøs.

Anmeld

2. august 2011

MortilCilas

Forfærdeligt

Anmeld

2. august 2011

Nalle

foto på lærred skriver:

Det er bare det mest forfærdelige.

Læste også, at den biologiske far før havde bedt om at få forældreretten og at han bare få uger før havde haft en tid i retten men det var ikke gået som ønsket. Derfor havde han fået en ny tid to dage EFTER at hans stakkels søn var blevet banket ihjel. Altså hvor er det bare forfærdeligt.

Tænk sådan et lille liv. At nogle kan få sig selv til det. Ingen ord kan beskrive hvor ondt det gør at læse hvad nogle folk kan finde på.

Inde på morens profil på facebook, stod der det var SAMME dag som drengen døde de skulle have været i retten ang forældre myndighed.

Anmeld

2. august 2011

Janni.

Nalle skriver:

Læs ude og hjemme fra sidste uge så har du svaret, en veninde meldte det 2 gange, men blev aldrig taget seriøs.

Køber aldrig ugebladene, hellere bruge pengene på alt mulig andet  Desuden har jeg jer herinde som kan fortælle hvad der står hi hi 

Anmeld

2. august 2011

1000Ben

Håber aldrig de kommer ud..... Stakkels lille dreng...... 

Anmeld

2. august 2011

Hasselnødden

Nalle skriver:

Inde på morens profil på facebook, stod der det var SAMME dag som drengen døde de skulle have været i retten ang forældre myndighed.

Det mener jeg også der stod skrevet i en artikel, at faderen skulle i retten i Sønderborg om forældremyndigheden og at det havde lyse udsigter, men da han nåede frem, så fik de istedet beskeden om at hans Tobias var død

Anmeld

2. august 2011

foto på lærred

Nalle skriver:

Anmeld

4. august 2011

Hasselnødden

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42301589%3Atobias-blev-muligvis-bidt-34-gange.html?rss 

15 mrd gammel, det er mig ubegribeligt hvor megen lidelse en så lille mand har lidt..  pågrund af to personer, der ikke kunne rumme ham.. Hjerteskærende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.