At bære andres byrde....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Hasselnødden

Frk Mig skriver:

I et interwiv hvor blandt andet venner bliver spurgt om de havde lagt mærke til om noget var galt svarede nogle stykker ja .. Men så undre jeg mig bare om hvorfor der ikk er nogen der har gjort noget 

Det er vederstyggeligt at tænke på at de selv samme venner måske var med til at ønske ham god rejse i kirken, da han blev begravet - de hjalp jo med at grave hans grav

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Frk Mig

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Det er vederstyggeligt at tænke på at de selv samme venner måske var med til at ønske ham god rejse i kirken, da han blev begravet - de hjalp jo med at grave hans grav

fuldstændig enig med dig!

Anmeld

1. august 2011

Janni.

1. august 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

En rigtig sørgelig historie, men jeg fatter simpelhen ikke at der ikke er nogen i omgangskredsen som har haft en mistanke? Måske er det bare mig, men nogen må da kunne se at drengen led og havde smerter??? 

Hmm siger jeg bare..!

Syntes at have læst en veninde / ven af moderen & kæreste som kom ofte i huset . Har meldt dem 2 gange - JA 2 gange uden der er sket nået

Det er SKU ( undskyld ) skammeligt

Anmeld

1. august 2011

bullerbassen

Frk Mig skriver:

I et interwiv hvor blandt andet venner bliver spurgt om de havde lagt mærke til om noget var galt svarede nogle stykker ja .. Men så undre jeg mig bare om hvorfor der ikk er nogen der har gjort noget 

Der var en veinde som havde meldt dem 2 gange

Anmeld

1. august 2011

bullerbassen

Så skrækkeligt - får også helt ondt i mit hjerte ...

Stakkelse lille Tobias må du hvile i fred

INGEN burde udsættes for den smerte han har været udsat for - kan ikke i mit hjerte forstå man kan behandle børn sådan

Anmeld

2. august 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Syntes at have læst en veninde / ven af moderen & kæreste som kom ofte i huset . Har meldt dem 2 gange - JA 2 gange uden der er sket nået

Det er SKU ( undskyld ) skammeligt

Helt enig med dig, føj! 

Anmeld

2. august 2011

Frk Mig

bullerbassen skriver:

Der var en veinde som havde meldt dem 2 gange

Når for søren .. det viste jeg ikke .. ej så er det jo bare mere skrækkelig at der INTET skete .. 

Anmeld

2. august 2011

bullerbassen

Frk Mig skriver:

Når for søren .. det viste jeg ikke .. ej så er det jo bare mere skrækkelig at der INTET skete .. 

Mener jeg læste det i et blad

Anmeld

2. august 2011

Jonatansmor

Det der er en katestrofe. Hvordan i helvede kan en lille dreng gå rundt med et lårbensbrud i 14 dage og der er INGEN der opdager det? Det tænder mig af til punktet hvor jeg næsten ikke kan falde til ro igen. 1½ år lille uskyldig dreng, alene i det hus med de to - med 80 skader?! Hvorfor i alverden var der ikke en eneste alarmklokke der ringede?

Synes det er pinligt at betale skat til et system der ikke en gang magter at holde opsyn med de allersvageste, synes det er endnu mere pinligt at vi åbenbart har en række forældre der ikke kan magte deres opgave, synes det er allerpinligst at hun lige om lidt kan gå ud, få et nyt barn og gøre det hele een gang til.

Må hun brænde langsomt op indvendig ved tanken om hvad hun har gjort ved hendes lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.