Er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Clisolka

1012lmp skriver:

Ja men der er jo ikke mere kærlighed imellem hinanden... og nu er jeg nok også bare typen der ikke forstår sex med x..!

Kan ikke sætte mig ind i det man går jo fra hinanden af en grund hvorfor så fortsætte med at have sex...?

Nu kan jeg lige indskyde, at min kæreste har været min x et par gange  Men det var dengang vi var unge, og havde de der forhold på 1 uge eller 2  

Vi har altid haft et eller andet for hinanden on and off de sidste 10 års tid - mens vi begge har været singler 

Der er jo ikke nogle der siger man skal være kærester for at have sex med en x 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

1012lmp

Babymor2010 skriver:

Nu kan jeg lige indskyde, at min kæreste har været min x et par gange  Men det var dengang vi var unge, og havde de der forhold på 1 uge eller 2  

Vi har altid haft et eller andet for hinanden on and off de sidste 10 års tid - mens vi begge har været singler 

Der er jo ikke nogle der siger man skal være kærester for at have sex med en x 

nej det ved jeg godt...

og det er heller ikke noget negativt herfra.. jeg forstår det bare ikke...  

Hvorfor have sex med en x forstår bare ikke pointen i det..!

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

flere?

Anmeld

1. august 2011

aya-zia

1012lmp skriver:

Ved ikke lige om jeg har lagt den her rigtigt.. Undskylder hvis den ikke gør...!

Tænker sådan rent hypotetisk hvad ville i tænke eller synes hvis:

I har en veninde som har et barn med sin x, de er stadig rigtig gode venner men kan ikke fungere som kærester.

De ønsker sig begge et barn mere... ville det være okay at få et barn selvom man ikke er kærester også så børnene bliver helsøskende?

ja hvorfor ikke... den plan har mig og min kæreste da... hvis vi går fra hinanden inden vi får en mere eller to... ja så er planen da at vi afligevel skal ha en eller to sammen...

jeg kender ham jo og stoler på ham... og jeg ved hvilken fantastisk far han er... så jeg ville slet ik ture få børn med ham for de kan slet ik leve op til hans måde at være far på... og så ville jeg nok ende med at brokke mig...

så for mig personligt er det kun ham jeg vil ha børn med hvis jeg skal ha flere... også selvom vi måske ik er sammen i fremtiden...

og som sagt han er HEL med på den

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

aya-zia skriver:

ja hvorfor ikke... den plan har mig og min kæreste da... hvis vi går fra hinanden inden vi får en mere eller to... ja så er planen da at vi afligevel skal ha en eller to sammen...

jeg kender ham jo og stoler på ham... og jeg ved hvilken fantastisk far han er... så jeg ville slet ik ture få børn med ham for de kan slet ik leve op til hans måde at være far på... og så ville jeg nok ende med at brokke mig...

så for mig personligt er det kun ham jeg vil ha børn med hvis jeg skal ha flere... også selvom vi måske ik er sammen i fremtiden...

og som sagt han er HEL med på den

Jamen hvad nu hvis du finder en ny kæreste som ikke har børn???

Vil du så stadig lave børn med din x? Eller forbyde din nye kæreste at få nogen?

Anmeld

1. august 2011

Sof

Jeg synes det er op til folk selv. Hvis de begge er friske på det og er enige, så kan jeg ikke se nogen forhindring 

Anmeld

1. august 2011

eElak

Så længe at de kan finde ud af det sammen (selvom det "kun" er som venner) og at det ikke går ud over børnenes tarv på nogen måde.. 

jamen så vil jeg ikke blande mig overhovedet... Jeg ville ikke kunne gøre det samme, så hellere lade min søn blive enebarn.. Men synes ikke mindre om dem som vælger at gøre det på denne måde

Men det er altså ikke verdens undergang at være enebarn... ;-) 

Anmeld

1. august 2011

wamse

Hmmm tænke tænke, jeg synes i min naive tro, at alle børn burde laves ud af kærlighed, og ikke fordi det er praktisk med samme far.

Så nej, jeg ser ingen grund til at lave et barn med sin x. 

Anmeld

1. august 2011

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg ikke er ret meget fan af ideen. her i huset er der kun 2 som har samme far og mor, men de bliver ikke mere søskende end dem der kun deler den ene af dem (er det til at forstå)

jeg kalder ikke mine børn halvsøskende, de er søskende på godt og ondt. så gør de det kun fordi barnet skal have en "ægte" søster eller bror, så synes jeg det er forkert.

gør de det fordi de vitterligt ønsker sig endnu et barn sammen, så ser jeg intet forkert i det. men hvis de faktisk har planer om at løse det uden hjælp (sex) så synes jeg stadig ideen er dårlig.

ved ikke om det gav mening overhovedet.

Anmeld

1. august 2011

Lone Jakobsen

wamse skriver:

Hmmm tænke tænke, jeg synes i min naive tro, at alle børn burde laves ud af kærlighed, og ikke fordi det er praktisk med samme far.

Så nej, jeg ser ingen grund til at lave et barn med sin x. 

det var du sørme noget bedre end mig til at forklare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.