Er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. august 2011

1012lmp

Ved ikke lige om jeg har lagt den her rigtigt.. Undskylder hvis den ikke gør...!

Tænker sådan rent hypotetisk hvad ville i tænke eller synes hvis:

I har en veninde som har et barn med sin x, de er stadig rigtig gode venner men kan ikke fungere som kærester.

De ønsker sig begge et barn mere... ville det være okay at få et barn selvom man ikke er kærester også så børnene bliver helsøskende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Muhmi

Tjaaa, hvorfor egentlig ikke?

Familier er meget forskellige efterhånden og det bliver man vist bare nød til acceptere

Anmeld

1. august 2011

MinNoah

tja....  Altså personligt synes jeg søskende er den største gave man kan give sit barn... Og det lyder jo som om din veninde og eksen er "Normale" mennesker, som ikke skændes omkring børnene og godt kan få det til at fungerer, bare de ikke bor sammen.. Så jeg vil nok stemme ja

Selvom det selvfølgelig ikke er den optimale løsning, men en søskende er GULD værd

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Jamen altså jeg kender dem og tænker også det er okay... men alligevel en lidt mærkelig løsning tænker jeg også.. hun bliver jo enlig mor til 2.

Altså det skal jo aftales hvordan han skal se barnet osv så længe den er lille osv.

Men man kunne jo også bare vente til man fandt en ny kæreste også opbygge noget nyt der? Eller? Ja ved det ikke

Anmeld

1. august 2011

An&Jo

jaa, jeg kan ikke se det forkerte i det..

hvis de kan finde ud af det, og ikke har nogle skænderier omkring børnene..
Men hun skal dog være sikker på at hun magter at være alene med 2 børn frem for et barn..

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

1012lmp skriver:

Ved ikke lige om jeg har lagt den her rigtigt.. Undskylder hvis den ikke gør...!

Tænker sådan rent hypotetisk hvad ville i tænke eller synes hvis:

I har en veninde som har et barn med sin x, de er stadig rigtig gode venner men kan ikke fungere som kærester.

De ønsker sig begge et barn mere... ville det være okay at få et barn selvom man ikke er kærester også så børnene bliver helsøskende?

Ja, det ville være okay, jeg kan ikke se det forkerte i det 

Vi har selv samme "plan" herhjemme hvis det skulle ske, at vi gik fra hinanden. Vi har den tanke, at børnene så får den samme far 

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Babymor2010 skriver:

Ja, det ville være okay, jeg kan ikke se det forkerte i det 

Vi har selv samme "plan" herhjemme hvis det skulle ske, at vi gik fra hinanden. Vi har den tanke, at børnene så får den samme far 

Jamen ville det ikke være mærkeligt at have sex med sin X når man ikke har de følelser mere, også bare for et barn men ikke af kærlighed?

Anmeld

1. august 2011

twinboys

An&Jo skriver:

jaa, jeg kan ikke se det forkerte i det..

hvis de kan finde ud af det, og ikke har nogle skænderier omkring børnene..
Men hun skal dog være sikker på at hun magter at være alene med 2 børn frem for et barn..

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

1012lmp skriver:

Jamen ville det ikke være mærkeligt at have sex med sin X når man ikke har de følelser mere, også bare for et barn men ikke af kærlighed?

Det ved jeg faktisk ikke  Mange har jo sex med deres x efter de er gået fra hinanden, hvis altså de ikke er i forhold 

Det vil jo stadig blive et kærlighedsbarn imellem 2 mennesker 

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Ja men der er jo ikke mere kærlighed imellem hinanden... og nu er jeg nok også bare typen der ikke forstår sex med x..!

Kan ikke sætte mig ind i det man går jo fra hinanden af en grund hvorfor så fortsætte med at have sex...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.