Har kun prøvet det en 3-4 gange endnu..... Og kan faktisk ikke helt bestemme mig til om jeg synes det virker seriøst nok - eller om det bliver for meget fjolleri - men i forhold til slet ikke at komme ud og bevæge sig kan det kun være en fremgang.
Man vælger en personlig træner, som viser forskellige øvelser. Man bliver også vejet og får regnet sit BMI ud - så kan man sætte et mål, som man så bliver mindet om hver gang man står op på brædtet... Og man får lige en bemærkning med på vejen, hvis man har forsømt et par dage.
Øvelserne er delt op i forskellige kategorier: yoga, aerobic, balance....og en mere....De varer ca 1-4 minutter, og så udløses der flere øvelser jo længere tid man har været i gang (og jo mere øvet man bliver, går jeg ud fra)
Man kan fx. løbe en tur (og ja, det virker åndssvagt første gang), hula-hop ringe, armbøjninger, en masse yoga-positioner, stå på slalom-ski, step-øvelser (med jublende tilskuere når du gør det rigtigt) og...ja, det er ved at være længe siden jeg sidst var oppe på den pga mit l**** knæ.
Men det kan alstå sagtens lade sig gøre at få pulsen op - dog synes jeg selv det er sjovere med de forskellige sportsgrene - men nok også fordi man så kan være to mod hinanden.
Anmeld