Kaufie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Rasmine

Den der Wii fit.
Kan du ikke lige fortælle hvilke øvelser man kan lave?
Er det sjovt eller surt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Kaufie

Har kun prøvet det en 3-4 gange endnu..... Og kan faktisk ikke helt bestemme mig til om jeg synes det virker seriøst nok - eller om det bliver for meget fjolleri - men i forhold til slet ikke at komme ud og bevæge sig kan det kun være en fremgang.

Man vælger en personlig træner, som viser forskellige øvelser. Man bliver også vejet og får regnet sit BMI ud - så kan man sætte et mål, som man så bliver mindet om hver gang man står op på brædtet... Og man får lige en bemærkning med på vejen, hvis man har forsømt et par dage.

Øvelserne er delt op i forskellige kategorier: yoga, aerobic, balance....og en mere....De varer ca 1-4 minutter, og så udløses der flere øvelser jo længere tid man har været i gang (og jo mere øvet man bliver, går jeg ud fra)

Man kan fx. løbe en tur (og ja, det virker åndssvagt første gang), hula-hop ringe, armbøjninger, en masse yoga-positioner, stå på slalom-ski, step-øvelser (med jublende tilskuere når du gør det rigtigt) og...ja, det er ved at være længe siden jeg sidst var oppe på den pga mit l**** knæ.

Men det kan alstå sagtens lade sig gøre at få pulsen op - dog synes jeg selv det er sjovere med de forskellige sportsgrene - men nok også fordi man så kan være to mod hinanden.

Anmeld

30. december 2008

Rasmine

Man kan åbenbart spille mod hinanden, selvom du sidder deroppe, og jeg er i Midtjylland.
Men kan man så også træne sammen?

Anmeld

30. december 2008

Kaufie

Det ved jeg sørme ikke - vidste ikke man kan spille online på den... Vi har kun vores til låns endnu...

Anmeld

30. december 2008

Rasmine

Jamen, jeg har heller ikke prøvet det online noget.
Det var bare Lars som sagde det.
Kunne ellers være fedt at "træne sammen"

Anmeld

30. december 2008

linemus

Det har jeg aldrig tænkt på det med at spille online, selvom jeg godt ved, at man kan. Kasper har spillet Guitar Hero mod en helt tilfældig engang. Det kunne da være skide skægt hvis vi spillede mod hinanden herinde. Jeg ved ikke om man kan i Wii Fit. Man kan godt være to-player ved nogle af tingene, men så er det stadig kun den ene, der er logget ind og som det tæller ved, men måske er det anderledes, når man står ved hver sin wii.

Den 4. kategori, som Kaufi ikke kunne huske er sådan nogle muskeløvelser - lige dem har jeg tilgode endnu .

Synes selv den er ret sjov, og kan da godt blive forpustet og få ondt i hele kroppen flere dage efter, så noget må det gøre. Det kan i hvert fald ikke være værre end ingenting.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.