Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

NLME<3

jeansmummie skriver:

Hvordan kan det være du går til kontrol scam inger? har du det med og gå i for tidebog fødsel li som jeg?? Ja undskyld på forhånd mit nysgerrige væsen

hehe det er helt iorden  det er fordi der er blod inde i livmoderen, ikke i selve graviditeten, men ved siden af, og når de så "mødes" ( det gør de selvfølgelig rigtig meget i slutning af graviditeten ) så får jeg nogle vilde kramper, og livmoderen trækker sig sammen, og så tjekker de om lille mand tager skade af de kramper  men det var helt det samme under sidste graviditet, så jeg får nok aldrig en "normal" graviditet 

har du født dine to først meget for tidligt eller hvordan? hvor tit går du til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

jeansmummie

okay på den måde håber det hele kommer til og gå for dig min ældste fødte jeg 4 uger for tidligt , men gik i fødsel allerede uge 29 hvor de så stoppede fødslen! Med den yngste, der gik jeg i fødsel uge 26 uge 30 uge 33 og fødte 37 så var en del indlagt! Og denne gang var jeg i gang igen i 25 , min livmor er følsom og laver ikke rigtig pluk weer den laver rigtige weer. Har også altid haft meget kraftig mins smerter og troede jeg var pylret, men nej, jeg er et omvandrene evigheds w smiler så er selv til kontrol hele tiden for og tjekke bette mand han bliver også vores sidste min krop kan ikke klare det mere også er jeg nød til og sterilisere mig bagefter for de kvaftige mins smerter også går væk!' så d er noget af en omgang! Men hvad gør man ikke for og opleve verdens vidunder nummer et ?? Ens børn

Anmeld

15. august 2011

Ludo

jeansmummie skriver:

okay på den måde håber det hele kommer til og gå for dig min ældste fødte jeg 4 uger for tidligt , men gik i fødsel allerede uge 29 hvor de så stoppede fødslen! Med den yngste, der gik jeg i fødsel uge 26 uge 30 uge 33 og fødte 37 så var en del indlagt! Og denne gang var jeg i gang igen i 25 , min livmor er følsom og laver ikke rigtig pluk weer den laver rigtige weer. Har også altid haft meget kraftig mins smerter og troede jeg var pylret, men nej, jeg er et omvandrene evigheds w smiler så er selv til kontrol hele tiden for og tjekke bette mand han bliver også vores sidste min krop kan ikke klare det mere også er jeg nød til og sterilisere mig bagefter for de kvaftige mins smerter også går væk!' så d er noget af en omgang! Men hvad gør man ikke for og opleve verdens vidunder nummer et ?? Ens børn

Ville lige fortælle dig, at jeg også er sterelliseret men har stadig kraftig mens smerter..

De forsvinder ikke for du producere jo stadig æg og får din mens en gang om mdr som altid. Det eneste der sker er at de lukker dine ægledere så æggene ikke kommer ned og kan blive befrugtet.

Judith

Anmeld

15. august 2011

jeansmummie

Ludo skriver:

Ville lige fortælle dig, at jeg også er sterelliseret men har stadig kraftig mens smerter..

De forsvinder ikke for du producere jo stadig æg og får din mens en gang om mdr som altid. Det eneste der sker er at de lukker dine ægledere så æggene ikke kommer ned og kan blive befrugtet.

Judith

Nej jeg skal have fjernet livmorderen ! ellers tak for dit råd

Anmeld

16. august 2011

Ludo

jeansmummie skriver:

Nej jeg skal have fjernet livmorderen ! ellers tak for dit råd

Nå ok.. Ja det er jo noget andet end at blive sterelliseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.