Hej piger 
Ih tænk, nu er der kun tre måneder til vi er i vores terminsmåned
Hvordan har i det? Begynder maven at være i vejen, er i besværede af vægten, eller har i det bare super?
Jeg kan starte med mig selv. Jeg er allerede lidt besværet i maven. Min lillepige vender med hovedet nedad, så er begyndt at få ondt i ribbenene når hun sparker.. Synes det er liiige tidligt nok, er 25+4. Ellers nyder jeg at "lege" med hende
Når der ikke er noget i tv, så trækker jeg blusen op og kigger forelsket på min mave. Nøj hvor jeg synes det er sjovt
Se, der var foden, eller var det hovedet eller numsen? Når jeg eller kæreste lægger hånden på, så "reagerer" hun. Hun sparker eller mosler op ad den. Det er rigtig sjovt, for det vil hun ikke når andre lægger hånden på. Der går i hvert fald meget længere tid. Det er som om hun kender vores hænder efterhånden 
(Wow, man bliver skør af at være gravid, hva
)
Det kommer jeg helt sikkert til at savne, når hun kommer ud til os.
Ellers bliver min bækkenløsning vist bare værre og værre, så nu er det begrænset hvor meget jeg kommer ud. Det er lidt surt, men sådan er det nu engang.. Vægten siger +12-13 kilo!
Men jeg gemmer det lidt godt. Heldigvis er det primært maven og barmen der vokset.. (Vil vist ikke indrømme at det så sandelig også er min bag, der bliver større....) Jeg ammer det væk 
Nå, nu blev det langt
Men del endelig jeres tanker på nuværende tidspunkt. Det er altid sjovt at høre fra jer 
Anmeld