Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Madam Blå

Hej piger

Ih tænk, nu er der kun tre måneder til vi er i vores terminsmåned Hvordan har i det? Begynder maven at være i vejen, er i besværede af vægten, eller har i det bare super?

Jeg kan starte med mig selv. Jeg er allerede lidt besværet i maven. Min lillepige vender med hovedet nedad, så er begyndt at få ondt i ribbenene når hun sparker.. Synes det er liiige tidligt nok, er 25+4. Ellers nyder jeg at "lege" med hende Når der ikke er noget i tv, så trækker jeg blusen op og kigger forelsket på min mave. Nøj hvor jeg synes det er sjovt Se, der var foden, eller var det hovedet eller numsen? Når jeg eller kæreste lægger hånden på, så "reagerer" hun. Hun sparker eller mosler op ad den. Det er rigtig sjovt, for det vil hun ikke når andre lægger hånden på. Der går i hvert fald meget længere tid. Det er som om hun kender vores hænder efterhånden

(Wow, man bliver skør af at være gravid, hva )

Det kommer jeg helt sikkert til at savne, når hun kommer ud til os.

Ellers bliver min bækkenløsning vist bare værre og værre, så nu er det begrænset hvor meget jeg kommer ud. Det er lidt surt, men sådan er det nu engang.. Vægten siger +12-13 kilo! Men jeg gemmer det lidt godt. Heldigvis er det primært maven og barmen der vokset.. (Vil vist ikke indrømme at det så sandelig også er min bag, der bliver større....) Jeg ammer det væk

Nå, nu blev det langt Men del endelig jeres tanker på nuværende tidspunkt. Det er altid sjovt at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Ønskeønskeønskebarn

Madam Blå skriver:

Hej piger

Ih tænk, nu er der kun tre måneder til vi er i vores terminsmåned Hvordan har i det? Begynder maven at være i vejen, er i besværede af vægten, eller har i det bare super?

Jeg kan starte med mig selv. Jeg er allerede lidt besværet i maven. Min lillepige vender med hovedet nedad, så er begyndt at få ondt i ribbenene når hun sparker.. Synes det er liiige tidligt nok, er 25+4. Ellers nyder jeg at "lege" med hende Når der ikke er noget i tv, så trækker jeg blusen op og kigger forelsket på min mave. Nøj hvor jeg synes det er sjovt Se, der var foden, eller var det hovedet eller numsen? Når jeg eller kæreste lægger hånden på, så "reagerer" hun. Hun sparker eller mosler op ad den. Det er rigtig sjovt, for det vil hun ikke når andre lægger hånden på. Der går i hvert fald meget længere tid. Det er som om hun kender vores hænder efterhånden

(Wow, man bliver skør af at være gravid, hva )

Det kommer jeg helt sikkert til at savne, når hun kommer ud til os.

Ellers bliver min bækkenløsning vist bare værre og værre, så nu er det begrænset hvor meget jeg kommer ud. Det er lidt surt, men sådan er det nu engang.. Vægten siger +12-13 kilo! Men jeg gemmer det lidt godt. Heldigvis er det primært maven og barmen der vokset.. (Vil vist ikke indrømme at det så sandelig også er min bag, der bliver større....) Jeg ammer det væk

Nå, nu blev det langt Men del endelig jeres tanker på nuværende tidspunkt. Det er altid sjovt at høre fra jer

Hejsa

Dejligt at få lidt gang i siden herinde, sys det går lidt dræjt
Herhjemme er vi i uge 26+4 og ja allerede meget besværet sys jeg. Er der nogen der skal bukke sig til gulvet herhjemme er det mandenpyha det er hårdt... elsker at være gravid, men nogle dage glæder jeg mig godt nok til at få min krop tilbage igen. Vægten siger her +13kilo puha, men får at vide jeg bærer det godt, så det må jeg forholde mig til... Nu har jeg også meget væske i kroppen, og det er snart det værste, det trykker godt indeni og er særlig slemt om eftermiddagen og frem til næste morgen. Jordemoder og læge spår det til at være omkring 5-6kg væske  Lillemanden indeni mosler også rundt... det er simpelthen det vildeste at mærke når han vender sg... det er vildt syret... griner... Men ja det er dejligt at mærke ham hverdag, og mærke hans rytme... er så forelsket i min lille babydreng allerede... Synes nu allerede at det er svært at vente tiden af indtil han kommer ud til os, og ventetiden bliver ikke nemmere jo længere der går

Kns og kærlige tanker til jer og jeres babyer herfra

Anmeld

1. august 2011

Ludo

Hej alle

Jeg er 23+4 idag.

Var til vægtkontrol den 25/7 da var jeg 22+4 og der vejede den lille 524 gram og havde vendt sig med hoved nedad.

Jeg har syntes også at maven er godt i vejen især når man taber noget eller skal have sko på, og ja døjer også med meget væske i hænder, arme, ben, ankler og fødder.. Uha da det gør av nogle gange.

Lider så også meget af halsbrand, så uha glæder mig til den kommer ud af maven til november eller måske før man ved jo aldrig.

Ellers nyder man jo bare sommeren og det gode "vejr"

Herfra

Anmeld

2. august 2011

Malenejyden

Hej alle sammen

jeg er helt ny herinde

Jeg er en ung pige på 18 år. Der skal være forældre sammen med min dejlige forlovede, vi/jeg venter os barn til November. Jeg har termins Dato D. 5 November

Vi ved desværre ikke hvad kønnet er, da den lille "rolling <3 " ikke ville sprede benene, den sad på kronjuvelerne. Jeg er lige nu 26+ 4 dage henne. Hvor tiden da bare går........... LANGSOM.
Er det bare mig eller er alt tøj . LYSEBLÅT - LYSERØDT - HVIDT.

Ihh hvor bækknet det driller, men jeg nyder min gravidtet stadig væk. ;D

Er det mig? eller er det bare en hot sommer at være gravid i ?

Anmeld

3. august 2011

Mor til O

Hej piger.

Jeg er i 24+6 idag, var til læge tjek igår og alt var heldigvis som det skulle være. Han ligger lidt på tværs inde i maven men det var helt normalt.

Ihhh hvor kan jeg snart heller ikke vente til novenmber Synes bare at tiden går meget langsomt, især når ens mave bare fylder det hele. Er i hvertfald glad for ikke at være højgravid i denne her varme, synes det er hårdt nok nu

Nyder ellers min graviditet i fulde drag og bliver også mere og mere forelsket i min mave for hver dag der går 

Er der forresten nogle der ved om det er i orden at tage et par hovedpinepiller under graviditeten?

Mange knus og tanker herfra 

Anmeld

3. august 2011

Ludo

m-og-m skriver:

Hej piger.

Jeg er i 24+6 idag, var til læge tjek igår og alt var heldigvis som det skulle være. Han ligger lidt på tværs inde i maven men det var helt normalt.

Ihhh hvor kan jeg snart heller ikke vente til novenmber Synes bare at tiden går meget langsomt, især når ens mave bare fylder det hele. Er i hvertfald glad for ikke at være højgravid i denne her varme, synes det er hårdt nok nu

Nyder ellers min graviditet i fulde drag og bliver også mere og mere forelsket i min mave for hver dag der går 

Er der forresten nogle der ved om det er i orden at tage et par hovedpinepiller under graviditeten?

Mange knus og tanker herfra 

Du må tage hovedpinespiller med paracetamol som indholdsstof. (Pamol, pinex og
panodil.) De skulle ikke skade hvis man var gravid. .
Hvis du er gravid må du ikke tage kodimagnyler. De kan skade. (Det kan det der
kaldes kombinationspræperater.)

Anmeld

5. august 2011

Ølgaard

Halløjsa Piger

Her går det super godt er 27+1 idag og baby sparker på livet løs...

Har stadig ikke haft nogle problemer igennem graviditeten ind til videre, så nyder det i fulde drag  Jeg har lagt mig godt ud, +15 kg så nu passer jeg på for har sgu levet lidt godt Maven bliver nusset godt om, og lille-pigen sparker hver dag

Vi skal til 3D scanning d. 9/8-11 så det ser vi frem til nu, vi glæder os rigtig meget...

Dejligt at høre lidt fra jer andre også

Håber i kan holde varmen for tiden, jeg synes den er slem...

Anmeld

11. august 2011

NLME<3

Hey i skønne gravide tøser 

her går det godt, jeg synes også at maven kan være i vejen tit, især når der skal tages noget fra gulvet af  jeg går også til kontrol scanninger med lille tut hver 3 uge, og skal igen i næste uge, og for 3 uger siden var jeg i uge 25 og der skød de ham til at veje 909 g  det var helt vildt synes jeg, vores første søn gik jeg også til kontrol scanninger med og han vejede 543 g den uge. så det kan ende med at blive en "stor" lillebror  

Anmeld

11. august 2011

jeansmummie

Hej piger jeg er nu i 28 uge jeg er ikke ret stor som 3 gangs fødende jeg har en lille top mave pg har taget 12 kilo på, jeg har en meget nem graviditet, med ingen kvalme og vejrtrækningsbesvær, det eneste der går mig på et bække løsningen fra sidste graviditet som selvfølgelig heller ikke er mere en ti mdr siden. Nogen dage mærker jeg intet i flere dage også går fanden løs også kan jeg intet! Ellers så ka d godt mærkes når jeg skal løfte min lille mand at jeg syntes der er lidt langt op fra gulvet men baby drengen er såå sød inde i maven og glæder mig til han kommer

Anmeld

11. august 2011

jeansmummie

NLME<3 skriver:

Hey i skønne gravide tøser 

her går det godt, jeg synes også at maven kan være i vejen tit, især når der skal tages noget fra gulvet af  jeg går også til kontrol scanninger med lille tut hver 3 uge, og skal igen i næste uge, og for 3 uger siden var jeg i uge 25 og der skød de ham til at veje 909 g  det var helt vildt synes jeg, vores første søn gik jeg også til kontrol scanninger med og han vejede 543 g den uge. så det kan ende med at blive en "stor" lillebror  

Hvordan kan det være du går til kontrol scam inger? har du det med og gå i for tidebog fødsel li som jeg?? Ja undskyld på forhånd mit nysgerrige væsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.