33+0.... Puh den er stor nu synes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Med Julie gik jeg lige præcis 14 dage over tid, fødte hende på 15. dagen.... 

Jeg ved faktisk ikke hvordan det er med fødselstidspunktet om det skulle være det samme... Nu går jeg jo til kontrol scanninger, for de holder øje med lillesøster's vægt... Julie vejede 3kg  da hun kom til verden.. Hun begyndte at tabe sig i stedet for at tage på... 

Så denne gang, vil overlægen have jeg skal sættes i gang på termins dagen, hvis vægten ikke er som den skal være... Min jordemoder vil have jeg skal gå de 10 dage over tid, hvis fødslen ikke går i gang af sig selv... 

Meeeen, det skal jeg lige have ændret på, og se om hun ikke kan lokkes med til at jeg bliver sat gang på terminen... 

Det kan også snildt være, at jeg blander med noget andet

Er det ikke overlægen, der har de sidste ord? Ellers må du få lokket lidt med jordemoderen, så du bliver sat igang

Men hvordan går det med lillepigen? Hun tager vel på som hun skal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Det kan også snildt være, at jeg blander med noget andet

Er det ikke overlægen, der har de sidste ord? Ellers må du få lokket lidt med jordemoderen, så du bliver sat igang

Men hvordan går det med lillepigen? Hun tager vel på som hun skal?

Jeg tror faktisk det er overlægen - Men er ikke sikker... Prikker også til jordemoderen... 

Jeg var inde og blive scannet i Fredags og der lød vægten på 2200g.... Så ja hun tager på som hun skal, hvis vægten er fin 14 dage før termin, kan jeg ikke forstå hvorfor de så vil lade mig gå over tid, når risikoen for at hun vil tabe sig også er der... Så havde hun sørme også vendt sig med hovedet nedad... Og så forstår jeg bedre at jeg var noget øm i maven i nogle dage... 

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Jeg tror faktisk det er overlægen - Men er ikke sikker... Prikker også til jordemoderen... 

Jeg var inde og blive scannet i Fredags og der lød vægten på 2200g.... Så ja hun tager på som hun skal, hvis vægten er fin 14 dage før termin, kan jeg ikke forstå hvorfor de så vil lade mig gå over tid, når risikoen for at hun vil tabe sig også er der... Så havde hun sørme også vendt sig med hovedet nedad... Og så forstår jeg bedre at jeg var noget øm i maven i nogle dage... 

Det burde det være! Man er vel ikke overlæge for sjov Det er man vel fordi man så kan bestemme

Dejligt at hun vokser som hun skal. Men ja, kan heller ikke se hvorfor de vil risikere at hun også taber sig i dagene efter terminen.. Nej hvor sjovt Det var da tidligt. Så måske du slet ikke skal gå over tid eller sættes i gang - måske hun kommer helt af sig selv et par dage før

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Det burde det være! Man er vel ikke overlæge for sjov Det er man vel fordi man så kan bestemme

Dejligt at hun vokser som hun skal. Men ja, kan heller ikke se hvorfor de vil risikere at hun også taber sig i dagene efter terminen.. Nej hvor sjovt Det var da tidligt. Så måske du slet ikke skal gå over tid eller sættes i gang - måske hun kommer helt af sig selv et par dage før

Tror ikke Overlæger eller jordemødre bliver enige angående igangsættelse før tid... 

Hun havde til sidste scanning plantet sig med numsen nedad... En uge efter var jeg til jordemoder og hun konstaterede også at numsen sad langt nede i bækkenet godt og solidt, og prøvede forsigtigt at "rokke" hende fri, det kunne hun ikke.. 

Så er lykkelig for at hun har vendt sig her inden jeg skulle scannes igen i fredags... Til jordemoder konsultation havde vi snakket om PKS osv osv... 

Håber da at hun kommer et par dage før tid, bare ikke på min fødselsdag... Julie blev født på min søster's fødselsdag... September er ikke lige den bedste måned at have termin i hos min familie... Der er fødselsdage stort set hver dag... 

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Tror ikke Overlæger eller jordemødre bliver enige angående igangsættelse før tid... 

Hun havde til sidste scanning plantet sig med numsen nedad... En uge efter var jeg til jordemoder og hun konstaterede også at numsen sad langt nede i bækkenet godt og solidt, og prøvede forsigtigt at "rokke" hende fri, det kunne hun ikke.. 

Så er lykkelig for at hun har vendt sig her inden jeg skulle scannes igen i fredags... Til jordemoder konsultation havde vi snakket om PKS osv osv... 

Håber da at hun kommer et par dage før tid, bare ikke på min fødselsdag... Julie blev født på min søster's fødselsdag... September er ikke lige den bedste måned at have termin i hos min familie... Der er fødselsdage stort set hver dag... 

Nej, det gør de vel ikke.

Pyha! Godt hun har vendt sig rigtigt! Hun er en god lille en Det må have været lidt af en skræk at tale om pks, lige pludselig..

for at hun kommer helt af sig sel, på sin helt egen fødselsdag - så det ikke falder på samme dag som andres

Anmeld

2. august 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Så er vi kommet til 33+0 - Ikke så lang tid tilbage igen.... Igen her til morgen opdagede kæresten endnu flere strækmærker... 

Her er er lige et par billeder.... 

rigtig fin struttende mavse

Anmeld

2. august 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja det er nok det... Jeg løfter slet ikke på Julie... Jo når hun skal op på puslebordet og i seng og skal op... ellers klare farmand resten... 

okay dejligt da. det er også på vej der over for jeg kan ikk holde til det mere.

Asta kravler nogen gange selv op på puslebordet og i hendes højstol så det hjælper lidt men bare det at løfte hende op i hendes seng kan være hårdt nok syntes jeg nogen dage. men sådan er det jo bare. godt hun kan så mange ting selv

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Flooot mave (;  .. ikke sjovt med stræk mærker vi må håbe at de aftager lidt med tiden .. 

Anmeld

5. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Nej, det gør de vel ikke.

Pyha! Godt hun har vendt sig rigtigt! Hun er en god lille en Det må have været lidt af en skræk at tale om pks, lige pludselig..

for at hun kommer helt af sig sel, på sin helt egen fødselsdag - så det ikke falder på samme dag som andres

Det har virkelig også skræmt mig... Men fik snakket end del om det... og gør det stadig, for hvis nu det skulle  ske og ende sådan... Hvilket jeg ikke håber... 

Håber virkelig også at hun kommer på sin egen fødselsdag... 

Anmeld

5. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Flooot mave (;  .. ikke sjovt med stræk mærker vi må håbe at de aftager lidt med tiden .. 

Det høre jo med, men strækmærkerne bliver jo helst gerne pæne med tiden... så det er til at leve med... 

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.