33+0.... Puh den er stor nu synes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.979 visninger
58 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Mira0911

Så er vi kommet til 33+0 - Ikke så lang tid tilbage igen.... Igen her til morgen opdagede kæresten endnu flere strækmærker... 

Her er er lige et par billeder.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Så er vi kommet til 33+0 - Ikke så lang tid tilbage igen.... Igen her til morgen opdagede kæresten endnu flere strækmærker... 

Sååå flot mave.

Anmeld

1. august 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

så fin og stor mave

Anmeld

1. august 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

hold da op tiden flyver afsted .. hvis hun kommer ligesom min søn gjorde, så kommer hun om 3dage :p hihi 

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

hold da op tiden flyver afsted .. hvis hun kommer ligesom min søn gjorde, så kommer hun om 3dage :p hihi 

Ssshhh..... Det har jeg ikke tid til endnu....  Var du der nogen forklaring på hvorfor din søn kom så meget før tid? 

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

så fin og stor mave

Tak skal du have.... 

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Sååå flot mave.

Taak skal du have... 

Anmeld

1. august 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

Ssshhh..... Det har jeg ikke tid til endnu....  Var du der nogen forklaring på hvorfor din søn kom så meget før tid? 

hihi griner  - ja fik den forklarning at jeg igen havde blærbetændelse, om min læge mente at det var i udflået . men havde for mange hvide bold legmer det i alt fik storm til at ville ud for ikke at tag skade

Anmeld

1. august 2011

lisesp83

Jubiii tykke . Endelig et billede uden bluse på mavsi..

Hvor bærer du den altså bare flot. Virkelig.  

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

hihi griner  - ja fik den forklarning at jeg igen havde blærbetændelse, om min læge mente at det var i udflået . men havde for mange hvide bold legmer det i alt fik storm til at ville ud for ikke at tag skade

Årh okey.... Tvivler på vores pige kommer om et par dage... Om nogle uger gør hun... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.