MØB + stoppet dræn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Rasmine

Er hvad Mille har nu.
Så torsdag d. 8. skal hun i narkose og have renset det hele ud.
Stakkels pige da.
Damn, der er længe til d. 8.

Får det da aldrig en ende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Lise

Årh, for helvede - de ører, altså! Håber virkelig for dig at det snart går over. Er hun ikke fire nu? Har ladet mig fortælle at alt det der ørepjat stopper ved tre-års alderen.................? Og at ørene selv skulle fungere så de ikke længere har brug for drænet.

Vi skal selv have en tid til Simon. Tror hans ene dræn er stoppet og at han har sprunget trommehinden TO gange indenfor de seneste dage. Natten til den 27. græd han meget, og d. 27. blødte han så pludselig ud af øret - så tog vi til vagtlægen, men de kan jo ikke gøre noget. Igår blødte han så atter kraftigt ud af øret.......... han virker ikke generet af det, men det er lidt skræmmende synes jeg.

Håber det snart får en ende for jer. Og os...

Anmeld

30. december 2008

Anja

Det er godt nok synd for hende !

Ja, som Lise skriver, så siger de kloge jo at det stopper ved 3 årsalderen. For Jonas har det næsten holdt stik. Da han var til tjek for en mdr siden (var 4 år og 3 mdr) så alt fint ud. Drænene var faldet ud og der var stadig fin passage i mellemøret. Han er således ikke længere i behandling, men vi skal holde øje med det og ringe og få en tid, hvis han begynder at få MØB. Så der er håb. Håber at Elias også vokser fra det og at Esther måske er heldig ikke at blive ørebarn.

Anmeld

30. december 2008

Astrid P

Åh nej, Mette... Jeg kan ikke sige andet, end at jeg håber for jer, at det snart får ende! Stakkels lille Mille-pus, og stakkels jer.

Anmeld

30. december 2008

Rasmine

Jamen, hun blev 4 i august.
Det gik egentlig fint.
Men alligevel har vi været afsted 3-4 gange i år.
De 2 sidste gange har ørelægen overhovedet ikke måttet kigge hende i ørerne, ej heller måle tryk.
Så for at gøre det så humant som muligt, må hun i narkose.

Hos den gamle ørelæge sugede de bare, uden narkose.
Så ser man mig, ligge hen over hende, og holde hende, mens assistenten holdt hendes hovede.
Og jeg tudede bare.
Derfor skiftede vi ørelæge.
Bare vi kørte forbi den gamle klinik, græd hun.

Lorteører.

Anmeld

30. december 2008

Kaufie

Ej for en traumatisk behandling - kan godt forstå hun ikke vil lade de læger komme nær hendes ører.....

Men det er da bare slet ikke sjovt for nogen at skulle igennem en gang narkose.

God bedring - håber I snart kan slippe for mere ørevrøvl.

Anmeld

31. december 2008

Lene76

ej æv... men kender godt følelsen da viktor her den anden dag havde et fyldt øre... (sådan ligesom hvis næsen er stoppet med tyk snot.) jeg tog en vatpind og rørt lidt ved det også væltede det bare ud med snot siger jeg bare..... og igen idag har øret løbet så jeg ska osse ha fat i vores ørelæge for at se om drænet har ku holde til det el om der ska nyt i....

Men go bedring med stakkels Mille.

Knus fra Lene, der ska sove med hendes egen Mille i nat da hun er total panisk overfor fyrværkeri og ja i århus fyrere de den af.......... ( men det er nu lidt hyggeligt at hun ligger og sover hos mig)

Anmeld

1. januar 2009

Lise

Kom lige til at tænke på, Mette.. skyller i hendes ører for at holde drænet rent?

Vi skyller Simons ører i perioder hvor de løber, en-to gange dagligt med eddikevand (en del eddike til 10 dele vand)... det er bare SÅ effektivt - så kommer snasken ud..

Anmeld

1. januar 2009

Rasmine

Har dryppet det siden juleaften, og så indtil ørelægen sagde vi ikke måtte dryppe det.
Det er ellers altid hans opskrift, men ikke denne gang.

Så tør ikke lige løbe an på den med eddike, ellers tak for råd, Lise.
Håber I havde en god aften igår.

Anmeld

1. januar 2009

Lise

Hmm..forstår vist ikke helt. TØR du ikke skylle dem? Der kan aldrig ske noget ved at skylle øret - det er bare heller ikke altid sikkert det hjælper. Det samme med de der dråber - vi bruger nogen der hedder Ciloxan.

Min onkel er jo som tidligere nævnt ørelæge - og vist en dygtig en af slagsen. Jeg stoler 100 % på hvad han siger, altid! Og han har bl.a. sagt ovennævnte. Som jeg skrev for et par dage siden havde Simon haft blod ud af ørene et par gange - så begyndte vi at skylle og dryppe dem igen, og de sidste par nætter har han sovet så godt om natten... Ingen skrigture overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.