mamiolvi skriver:
De sidste to aftner har jeg været så urolig og kunne ikke være nogle steder , kan simpethen ikke finde ro, maven er mega i vejen, her er for varmt, det trykker på alle mine organer, har halsbrand.. Andre der har det sådan...???
Jeg kan læse mig frem til, at jeg altså er utrolig heldig med min graviditet. Skal ikke op om natten, kan næsten ligge på maven uden at det generer mig, selvom yndlingsstillingen er dyne mellem benene og så på siden. Jeg døjer ikke meget med varmen og vand i kroppen er ubetydeligt

men halsbrand... Se dét er jeg ejer af - i stor stil!!! Fra om eftermiddagen af og til jeg skal i seng, der får jeg drukket meget mælk og Cocio, og inden jeg går i seng skal jeg altså have spist 2 gaviscon - ellers vågner jeg om natten med følelsen af at drukne, da mavesyren render op. Nå ja, så er jeg ikke for god til at ligge med for høj en pude, da jeg synes mine bryster ellers kvæler mig!

men igen: heller dette end ikke at føle sig godt tilpas med maven og have en masse uro om natten. Jeg bliver enormt ynkelig, hvis jeg ikke får sovet nemlig
Anmeld