kan ikke finde ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Puh, sådan havde jeg det også lidt i går aftes. Jeg har slet ikke træt og varmen var ved at dræbe mig! Kunne slet ikke sove og vendte og drejede mig.

Frygter lidt for uroen især i benene - har kun oplevet det et par gange, men det er super ubehageligt.

Sådan havde jeg det også igår aftes Og der var jeg godt nok liiige ved at være træt af at være gravid Hehe

- Men tror nu mere det var pga varmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Sådan havde jeg det også igår aftes Og der var jeg godt nok liiige ved at være træt af at være gravid Hehe

- Men tror nu mere det var pga varmen

Ja det tror jeg også - det har været helt vildt varmt og vindstille! 

Hvis jeg skal have flere børn, bliver det forårsbørn  hehe

Anmeld

1. august 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Ja det tror jeg også - det har været helt vildt varmt og vindstille! 

Hvis jeg skal have flere børn, bliver det forårsbørn  hehe

Ja, lige præcis Hehe.. Men er virkelig også bare glad for at sommeren ikke har været så varm

Anmeld

1. august 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ja, lige præcis Hehe.. Men er virkelig også bare glad for at sommeren ikke har været så varm

Ja, der har vi godt nok været heldige! Kan slet ikke forestille mig, hvordan det må have været, at være gravid sidste år Puuh!

Anmeld

2. august 2011

MaybeBaby

mamiolvi skriver:

De sidste to aftner har jeg været så urolig og kunne ikke være nogle steder , kan simpethen ikke finde ro, maven er mega i vejen, her er for varmt, det trykker på alle mine organer, har halsbrand.. Andre der har det sådan...???

Jeg kan læse mig frem til, at jeg altså er utrolig heldig med min graviditet. Skal ikke op om natten, kan næsten ligge på maven uden at det generer mig, selvom yndlingsstillingen er dyne mellem benene og så på siden. Jeg døjer ikke meget med varmen og vand i kroppen er ubetydeligt men halsbrand... Se dét er jeg ejer af - i stor stil!!! Fra om eftermiddagen af og til jeg skal i seng, der får jeg drukket meget mælk og Cocio, og inden jeg går i seng skal jeg altså have spist 2 gaviscon - ellers vågner jeg om natten med følelsen af at drukne, da mavesyren render op. Nå ja, så er jeg ikke for god til at ligge med for høj en pude, da jeg synes mine bryster ellers kvæler mig! men igen: heller dette end ikke at føle sig godt tilpas med maven og have en masse uro om natten. Jeg bliver enormt ynkelig, hvis jeg ikke får sovet nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.