kan ikke finde ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. august 2011

mamiolvi

De sidste to aftner har jeg været så urolig og kunne ikke være nogle steder , kan simpethen ikke finde ro, maven er mega i vejen, her er for varmt, det trykker på alle mine organer, har halsbrand.. Andre der har det sådan...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

SaNiNa

Det er jo også nu vores kære små begynd at fylde rigtig meget og vi foralvor begynder at få store maver.

Halsbranden er ikke så slem her mere som den var i en periode, men min fødder og hånder har kløet helt vild siden i går aftes og kan da også se jeg har fået lidt nældefeber.

Vil sige jeg er så træt om aften efter en hel dag med Nicklas så jeg lukker bare øjene så sover jeg fik faktisk 2 hele nætter i weekenden hvor jeg slet ikke var oppe, men så været oppe 100gang i nat.

Vi må bare væbne os med tålmodighed, og håbe på det ikke er så lummert hele ugen

Anmeld

1. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Det er jo også nu vores kære små begynd at fylde rigtig meget og vi foralvor begynder at få store maver.

Halsbranden er ikke så slem her mere som den var i en periode, men min fødder og hånder har kløet helt vild siden i går aftes og kan da også se jeg har fået lidt nældefeber.

Vil sige jeg er så træt om aften efter en hel dag med Nicklas så jeg lukker bare øjene så sover jeg fik faktisk 2 hele nætter i weekenden hvor jeg slet ikke var oppe, men så været oppe 100gang i nat.

Vi må bare væbne os med tålmodighed, og håbe på det ikke er så lummert hele ugen

Ja , nu er der heldigvis hellere ikke så længe igen, men hvor er det bare svært når ingen stillingere kan bruges og når man bare er urolig, tror min kæreste har lidt svært ved at forstå at det i perioder kan være SÅ træls...

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Ja , nu er der heldigvis hellere ikke så længe igen, men hvor er det bare svært når ingen stillingere kan bruges og når man bare er urolig, tror min kæreste har lidt svært ved at forstå at det i perioder kan være SÅ træls...

Det er helt sikkert at vores mænd ikke altid forstå, de ved jo ikke hvordan det føles. det sker også her hjemme.

Eller hvis jeg forsøger at beskrive en føles hvor han bare kigger dumt på mig og siger ja det skal nok passe.

Er ret sikket på følelsen af at være gravid skal prøves før man kan sætte sig ind i det.

Har du prøvet med sådan en lang pølsepude om natten, de siger de skulle være rigtig gode, eller rulle en dyne jeg ligger selv mere oven på dynen end under den.

det væreste er alt det randeri om natten for at tisse, jeg bliver tosset af det

Anmeld

1. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Det er helt sikkert at vores mænd ikke altid forstå, de ved jo ikke hvordan det føles. det sker også her hjemme.

Eller hvis jeg forsøger at beskrive en føles hvor han bare kigger dumt på mig og siger ja det skal nok passe.

Er ret sikket på følelsen af at være gravid skal prøves før man kan sætte sig ind i det.

Har du prøvet med sådan en lang pølsepude om natten, de siger de skulle være rigtig gode, eller rulle en dyne jeg ligger selv mere oven på dynen end under den.

det væreste er alt det randeri om natten for at tisse, jeg bliver tosset af det

Det er ikke så galt om natten når jeg først sover så sover jeg, men det er om aften når det er film tid osv... Jeg skal hellere ikke rende på wc, kun meget tidlig morgen.. Men nøj jeg glæder mig til at få hende ud...

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Det er ikke så galt om natten når jeg først sover så sover jeg, men det er om aften når det er film tid osv... Jeg skal hellere ikke rende på wc, kun meget tidlig morgen.. Men nøj jeg glæder mig til at få hende ud...

åååh bare det var mig er så træt af at natten bliver afbrudt så mange gange fordi jeg skal tisse eller vendes.

Alt efter kl 21.30-22.00 hedder sove der kan jeg bare ikke hænge sammen mere. forsøger også at sove omkring middag så jeg er frisk til eftermiddagen.

Tror vi allesammen glæder os til at være vores små børn ud til os. Det er også helt fantastisk

Anmeld

1. august 2011

Ka+Ma=Be

mamiolvi skriver:

De sidste to aftner har jeg været så urolig og kunne ikke være nogle steder , kan simpethen ikke finde ro, maven er mega i vejen, her er for varmt, det trykker på alle mine organer, har halsbrand.. Andre der har det sådan...???

Puh, sådan havde jeg det også lidt i går aftes. Jeg har slet ikke træt og varmen var ved at dræbe mig! Kunne slet ikke sove og vendte og drejede mig.

Frygter lidt for uroen især i benene - har kun oplevet det et par gange, men det er super ubehageligt.

Anmeld

1. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg kan heller ikke finde ro. sover max 3 timer om natten og det er meget afbrudt af at jeg vender og drejer mig hele tiden. da maven er i vejen. og hun trykker utrolig meget inde i maven på alle mine organer

Anmeld

1. august 2011

maryjane

Har det også på samme måde. Dog har de sidste nætter været noget bedre, af en eller anden grund. (:

Anmeld

1. august 2011

HeidiØ

Jah, sådan har jeg haft det i 2 uger nu, det er virkelig træls. Er nogle gange oppe om natten og se lidt tv - det blir jeg noglegange lidt døsig af og sover en smule!

Udover det har jeg fået mig mlm 40 og 50 myggestik på mine ben i lørdags! Jeg blir helt VANVITTIG!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.