hvor hurtigt kommer kvalmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

SaNiNa

Første gang omkring uge 8 nu her anden gang i uge 4 og lider stadig under den.

ang smerter har jeg haft bækkenløsning begge gange og det gør altså pænt nas. udflåd har jeg ikke rigtig haft noget af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

debbie19

MissBee skriver:

Jeg har smerter i min højre side omkring min æggestok  bare så'en små jag hist og her ikke noget konstant...

okay har du også lidt i den anden engang imellem ?? for sådan havde jeg det for en mdr siden ?? det kommer og går ikke ??

Anmeld

1. august 2011

AnneBJ

MissBee skriver:

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål  hvor hurtigt fik i kvalme? og sker der noget med udfåldet de første par uger?? fik i nogle smerter i underlivet det første stykke tid??

På forhånd tak!

Jeg havde underlivssmerter, øget udflåd og kvamle fra 2+5 ca. - altså inden jeg kunne teste positiv.

Anmeld

2. august 2011

MissBee

debbie19 skriver:

okay har du også lidt i den anden engang imellem ?? for sådan havde jeg det for en mdr siden ?? det kommer og går ikke ??

Ja det er også i den anden men primært den højre....  

hvor langt er du henne?

Anmeld

2. august 2011

MissBee

Håber og krydser

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

Jeg fik kvalme omkring uge 8, men havde også dage før det, hvor jeg var "syg". Troede nemlig at jeg havde influenza og ikke at jeg var gravid  

Havde ikke underlivssmerter, men fik desværre underlivsbetændelse, som også gjorde at jeg havde anderledes udflåd end normalt.

/Fenja

Anmeld

2. august 2011

debbie19

MissBee skriver:

Ja det er også i den anden men primært den højre....  

hvor langt er du henne?

okay lyder  træls

Anmeld

2. august 2011

de-wett

MissBee skriver:

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål  hvor hurtigt fik i kvalme? og sker der noget med udfåldet de første par uger?? fik i nogle smerter i underlivet det første stykke tid??

På forhånd tak!

jeg opdagede jeg var gravid på min kvalme . Kastede op konstant og tog mig så sammen til a tage en test. der var jeg 1 måned henne

Anmeld

2. august 2011

CeViss

MissBee skriver:

Hej

På forhånd tak!

Jeg fik overhovedet ikke kvalme i graviditeten

Udflåden skete der ikke noget med.

Anmeld

2. august 2011

MissBee

tja der er ret langt til testdag men den kvalme og de smerter undre mig nu bare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.