hvor hurtigt kommer kvalmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2011

MissBee

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål  hvor hurtigt fik i kvalme? og sker der noget med udfåldet de første par uger?? fik i nogle smerter i underlivet det første stykke tid??

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissBee skriver:

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål  hvor hurtigt fik i kvalme? og sker der noget med udfåldet de første par uger?? fik i nogle smerter i underlivet det første stykke tid??

På forhånd tak!

Jeg fik først kvalme hen i uge 7-8, men har haft det ret så nemt på det punkt. Mit udflåd har ikke ændret sig synderligt. Måske er der kommet lidt mere, men først lidt længere henne. Jeg havde mens. lignende smerter fra starten. De ændrede karakter senere. 

Anmeld

1. august 2011

Malonde1985

Jeg fik kvalme omkring uge 8  og den varede mere el mindre hele graviditeten igennem!

Jeg begyndte at få smerter i venstre side af lysken omkring uge og også.. Vidst nok det der hedder ligamentsmerter - det var IKKE rart! Det hev og det nev og jeg troede faktisk måske at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen, fordi jeg slet ikke havde det sådan med i min første graviditet. Men men men... intet farligt eller unormalt ved det åbenbart

Tillykke med graviditeten

Anmeld

1. august 2011

MissBee

tak Alexis  

Vil gerne høre fra flere

Anmeld

1. august 2011

MissBee

Malonde1985 skriver:

Jeg fik kvalme omkring uge 8  og den varede mere el mindre hele graviditeten igennem!

Jeg begyndte at få smerter i venstre side af lysken omkring uge og også.. Vidst nok det der hedder ligamentsmerter - det var IKKE rart! Det hev og det nev og jeg troede faktisk måske at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen, fordi jeg slet ikke havde det sådan med i min første graviditet. Men men men... intet farligt eller unormalt ved det åbenbart

Tillykke med graviditeten

Ved ikke om jeg er gravid endnu desværre...  men har bare mærkelige symtomer idag sm jeg ikke har normalt...

Anmeld

1. august 2011

W&M <3

Hejsa

Jeg opdagede min graviditet fordi at jeg havde kvalme og det var 11 dage efter at vi havde været i seng sammen første gang.

Så det var MEGET hurtigt at jeg fik kvalme.

Anmeld

1. august 2011

Malonde1985

MissBee skriver:

Ved ikke om jeg er gravid endnu desværre...  men har bare mærkelige symtomer idag sm jeg ikke har normalt...

Åh .. jamen så håber og krydser jeg da fingre for du snart står med en positiv test

Anmeld

1. august 2011

Mussen2

Mit er først rigtig taget til her hvor jeg er i 12 uge Troede jeg slap.

Anmeld

1. august 2011

debbie19

hvordan har du smerter  i underlivet ??  for dig

Anmeld

1. august 2011

MissBee

debbie19 skriver:

hvordan har du smerter  i underlivet ??  for dig

Jeg har smerter i min højre side omkring min æggestok  bare så'en små jag hist og her ikke noget konstant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.