Astrid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2008

linemus

Hvordan går det med bedstemor?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Astrid P

Hej Line.
Det er pænt af dig at spørge! Hun ligger stadig og svæver mellem liv og død, men hendes krop er desværre ikke helt enig med hendes hjerne om at det er okay at give slip. Der er nu snak om at hun skal overføres til Hospice, for der er jo ikke mere hospitalet kan gøre for hende, nu skal hun bare holdes smertefri og så skal naturen gå sin gang. Men det er udmattende, især for min far og hans bror. De er afklarede begge to, men alligevel skal de hele tiden forholde sig til at det går op og ned med hende. Den ene time kan hun ligge og være svag, men kontaktbar, og lige efter kan hun have så voldsom krise at alle tror at NU er tiden kommet. Så de er ved at være lidt tyndhudede efterhånden, men det er rigtig godt at de har hinanden.

Alle vi børnebørn har nu været hos hende, min søster kom jo hjem fra Holland med sin højgravide mave, og min kusine kom hjem fra England. Så der er taget afsked fra alle parter, og hun håber også selv at hun snart kan komme 'hjem til bedstefar', som hun siger!

KH Astrid

Anmeld

30. december 2008

linemus

Puha, Astrid, det lyder rigtig hårdt. Det var noget lignende min farmor var igennem i september, inden hun døde, hun var bare næsten ikke til at komme i kontakt med mere. Hun fik lungebetændelse og blev indlagt, og de sagde hun ikke ville holde ugen ud. Der gik så tre uger, så mente de, at nu var det lige op over og det ville blive samme nat, men først fire dage senere døde hun. Hun var en utrolig stærk dame, der heller ikke fysisk kunne give slip, men blev også 91 år.

Jeg håber for din bedstemor og jer allesammen, at hun snart kan være sammen med din bedstefar. Dejligt at I har kunnet sige farvel allesammen, men hvor må det være hårdt at se sin egen mor ligge der, ligemeget hvor gammel hun er.

Stort knus Line

Anmeld

30. december 2008

bette

sikke en hård omgang.. er jeg virkelig ked af at høre..

du skal bare vide at jeg har jer i mine tanker

Anmeld

31. december 2008

Lene76

Stort kram til dig Astridkan godt huske hvor hårdt det er når de ligger der.... jeg mistedet min mormor og morfar med 10 ugers mellemrum.....

men det vigtigste er at huske alle de gode tider man har haft sammen, osse alle jer børnebørn...... Håber snart hun får fred og kommer "hjem" til bedstefar.

STORT KNUS Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.