Så har jeg seriøst dømt kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Plysbjørnen

efter nytår...
Vægten ligger flot og stabilt på godt 92 kg, og højden tja den er ikke for god lægen lineal siger 161,50 cm.... Så i kan jo godt selv regne ud at det giver en lille rund prop (der ligger et billede af mig i mit album)...

Motionen er jeg også ved at tænke på pt er der blevet inkøbt et par helvedes dyre løbesko (800 kr), så nu skal de tages i brug på et tidspunkt men skulle måske investere i nogen sportstøj også (tror ikke man kan løbe i cowboybukser)...

Så hvis nogen skulle have lyst til at joine mig, bare sig til...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

bette

jeg vil!!!!

jeg har indgået et vædde mål med en kollega om at tabe os mest i procent.. der er 2 biografbiletter med det hele.. på højkant..
så jeg skal bare igang.. vil gerne tabe mig 7kg tror jeg..

min mand er jo uddanet personlig træner.. så han hjælper mig med kostplanen.. og så går jeg ellers bare amok.. nu er min ryg også i meget bedring.. så håber jeg bare det varer ved.

Anmeld

30. december 2008

Anja

Jeg er med !

Har besluttet at NU skal det sgu være ! Gider ikke veje for meget, gider ikke risikere livsstilssygdomme og gider ikke at mine unger har en tyk mor som ikke er i form til at rende og spille fodbold mm.

Vil gerne af med 15 - måske 20kg. Vægten har den sidste mdr sagt 80 kg - nogle få gange har den været ned med et 7 tal foran - men så kom julen

Startskudet er 1. januar - man burde selvfølgeligt gå i gang nu - men gider ikke sidde med sukker abstinenser nytårsaften.

Anmeld

30. december 2008

Rasmine

Jeg er også med.
Men ikke på at løbe.

Hvad gør vi?
Vi starter efter nytår, ik?

Anmeld

30. december 2008

Mie A

jeg skal også på kur... min vægt er igen kommet op på det den var da jeg var højgravid... det har været en lidt for god jul !!

Anmeld

30. december 2008

Loggidut

jeg er med trold...jeg så det billede af tut...og tænkte, så er det dælme nok, jeg spærkker og kan ikke være i mine bukser mere...

kunne jeg for nogle år tilbage, så kan jeg igen...det her er fandme noget seriøst pjat...jeg er ikke skide god til at løbe, men jeg vil gerne gøre en indsats for at komme ned i vægt, blive bedre til at gå ture, komme ud og gøre noget for mig selv...

jeg er med! efter nytår så er det slut!

Anmeld

30. december 2008

ivfmarie

jeg er også klar.

Har ædt som et svin hele december, og jeg vil tro at vægten ligger omkring 75 kg - den skal SKAL!!! ned på minimum 65 kg. Og jeg skal have trænet hele min slatne krop op, så jeg skal løbe og styrketræne (aner ikke hvor jeg skal få tiden fra - måske i stedet for at spise?).
Jeg stod olmt og stirrede på mig selv i spejlet i morges - seriøst, jeg ligner en højgravid! Maven buler helt rund ud lige under babserne og hele vejen ned til (over) fjamsen - yrdk add add føj - nu må det simpelthen være nok!!

Marie - der liige æder i morgen med, men SÅ går jeg altså igang

Anmeld

30. december 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

jeg er også klar.

Har ædt som et svin hele december, og jeg vil tro at vægten ligger omkring 75 kg - den skal SKAL!!! ned på minimum 65 kg. Og jeg skal have trænet hele min slatne krop op, så jeg skal løbe og styrketræne (aner ikke hvor jeg skal få tiden fra - måske i stedet for at spise?).
Jeg stod olmt og stirrede på mig selv i spejlet i morges - seriøst, jeg ligner en højgravid! Maven buler helt rund ud lige under babserne og hele vejen ned til (over) fjamsen - yrdk add add føj - nu må det simpelthen være nok!!

Marie - der liige æder i morgen med, men SÅ går jeg altså igang

ja jeg er så kommet det trine videre hvor jeg undgår at kigge...øv....der skal gøres noget...så tak Trold og Tut

Anmeld

30. december 2008

Plysbjørnen

Jeg synes det lyder som en god ide at vi alle hopper op på vægten d. 1/1-09 og ser hvad den står på... Så kan vi hvis det er veje os hver torsdag og skrive ind så vi kan støtte hinanden...

Jeg har gjort det at billedet af mig som prop, har jeg printen ud og hængt på køleskabet (i øjen højde) til skræk og advarsel hver gang jeg går køleskabet...

Men seriøst nu i fortæller hvordan i har det, jeg synes det er træls og pinligt at når jeg kigger ned af mig selv så lige efter brysterne kommer en mave som er større end babserne, og ja så er man i øvrigt nød til at læne sig frem for at se hvad vægten står på (fordi maven skygger)

Regner lidt med at PowerWalke til at starte med for min kondi ligger seriøst på -100 den er total ikke eksisterende... Og så ellers lave lidt ryg og mave øvelser... Og udvide øvelserne lidt når jeg kommer i bedre form..

Hvis nogen skulle være interesseret så har jeg alle opskrifterne fra Slankedoktor.dk, dem kan jeg godt scanne ind til jer...

Betina

Anmeld

30. december 2008

Kaufie

Jeg vil også gerne være med (igen-igen) Intentionerne fejler ingenting - men motivationen...den er det sådan lidt pø om pø med....

Jeg har dog fået et godt forspring.... Har haft et par dage her efter juletamtam'et med dårlig mave..... og det skulle jeg hilse at sige kan ses på vægten - men figuren...den hænger stadig lidt, så det er det der skal tages fat på her - opstramning, opstramning og atter opstramning....

Må have gang i wii fit igen - men har bare det f.....s knæ at bøvle med lidt endnu

Hvem vil have de oceaner af chokoladeæsker, der ligger i slikskabet?? Seriøst, det er proppet - ikke noget vi selv har købt, men gaver fra arbejdspladserne, mandelgaver og gaver fra pakkespil.... jaaarmen, så uopfindsomt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.