div. til den kommende mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. august 2011

twiggi

Valle81 skriver:

Jeg kunne være interesseret i sutterne - hvilke farver er de og ikke mindst hvilket mærke:0)

der er forskellige mærker (brugt meget lidt eller bare kun pakket ud  og nogen stadig i indpakning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

twiggi

Valle81 skriver:

Jeg kunne være interesseret i sutterne - hvilke farver er de og ikke mindst hvilket mærke:0)

der er næsten alle farver - Blå, hvid, lyseblå, pink, rosa, lyserød, grøn, osv.

Anmeld

2. august 2011

Valle81

NinaSophia skriver:

der er næsten alle farver - Blå, hvid, lyseblå, pink, rosa, lyserød, grøn, osv.

Lyder godt:0)

Har du mam sutter, hvor selve suttehovedet er sådan gulligt??? og så i drenge farver???

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Puuuh jeg syntes at det er synd for dig at du opretter så fin en tråd hvor du vil bortgive diverse og folk så stiller sindsygt mange spørgsmål og tror at du er en forhandler ! - Syntes at det er sødt af dig at bortgive, mange mennesker har ikke særlig mange penge, så de skal da kun være glade for at der er mennesker som dig 

Anmeld

2. august 2011

kiwilouise

NinaSophia skriver:

Hvorfor kan folk ikke bare tage imod AT JEG GIVER DET VÆK i steden for at det bliver så besværligt herinde osv jeg kunne have givet det til røde kors men jeg vælger faktisk at hjælpe jrjer...

hvis du sender en pb med dit kontonr så overfører jeg 100 kr med det samme

Anmeld

2. august 2011

twiggi

kiwilouise skriver:

hvis du sender en pb med dit kontonr så overfører jeg 100 kr med det samme

Hvorfoooooor????

Anmeld

2. august 2011

AndreasMor84

Er du kommet af med tingene?

Anmeld

2. august 2011

Tona

Mulleunge skriver:

Puuuh jeg syntes at det er synd for dig at du opretter så fin en tråd hvor du vil bortgive diverse og folk så stiller sindsygt mange spørgsmål og tror at du er en forhandler ! - Syntes at det er sødt af dig at bortgive, mange mennesker har ikke særlig mange penge, så de skal da kun være glade for at der er mennesker som dig 

Jeg er bare SÅ enig her...prøvede det samme selv. Jeg tænker lidt at det er som min kæreste siger: hvis man virkelig er en værdig modtager (dvs en hvor pengene er små nok til at man vitterligt har brug for sagerne) så ville man ikke stille så mange spørgsmål, man ville bare være så glad for at få nogle gode ting foræret.

Og jeg siger ikke det for at lyde nedladende for jeg er selv fattig og har fået rigtig mange ting foræret til Amanda gennem min graviditet og hendes første halve år. Og det er jeg taknemmelig for.

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Amandas-mor skriver:

Jeg er bare SÅ enig her...prøvede det samme selv. Jeg tænker lidt at det er som min kæreste siger: hvis man virkelig er en værdig modtager (dvs en hvor pengene er små nok til at man vitterligt har brug for sagerne) så ville man ikke stille så mange spørgsmål, man ville bare være så glad for at få nogle gode ting foræret.

Og jeg siger ikke det for at lyde nedladende for jeg er selv fattig og har fået rigtig mange ting foræret til Amanda gennem min graviditet og hendes første halve år. Og det er jeg taknemmelig for.

Det samme tænker jeg (; .. Syntes bare at det er utroligt ! 

Anmeld

2. august 2011

AndreasMor84

NinaSophia skriver:

jeg har en masse ammeindlæg, MANGE sutter mange af dem heeelt nye kun pakket ud, lidt tøj i 50-56, en hulens masse prøver på div. babycremer, olier osv.
En hel ny pakke bleer, og en andet masse som jeg gerne vil give væk.

Jeg bor i kalundborg, vestsjælland.

Er du kommet af med tingene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.