div. til den kommende mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. august 2011

twiggi

Frk.S skriver:

Jeg synes bare det er rigtig flot af dig, at du bare giver tingene væk. Har også set flere af dine andre annoncer hvor du har givet ting væk - det er jo helt vildt!

Desuden har jeg købt en STOR pakke med babytøj af dig til meget billige penge - det er bare super!

HVIS du gider sende tingene, vil jeg meget gerne have dem, og skal selvfølgelig nok betale for porto. Men jeg kan sagtens forstå, hvis du hellere vil have at folk skal afhente tingene hos dig.

Tak søde, er glad for at du ku bruge det.. Jeg har mere i str 56 hvis det er og i 62 har kun brugt det til min egen datter, så det et som nyt. Mest fra mærket Name it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

twiggi

Taniakb skriver:

Jeg er ik så heldig at du kommer forbi Holbæk vel?

Jo omkring d. 16. August

Anmeld

1. august 2011

Taniakb

NinaSophia skriver:

Jo omkring d. 16. August

Hvis det ikke er væk der, ku jeg godt være interesseret.. men kommer fra mellem Roskilde og Holbæk så der er liiiiidt langt til Kalundborg

Anmeld

1. august 2011

Tona

NinaSophia skriver:

Hvorfor kan folk ikke bare tage imod AT JEG GIVER DET VÆK i steden for at det bliver så besværligt herinde osv jeg kunne have givet det til røde kors men jeg vælger faktisk at hjælpe jrjer...

Ja det fatter jeg virkelig heller ikke. Jeg oprettede en tråd med at jeg ville give en hel pose med pigetøj væk og så ville en fx se billeder af det og alt muligt for ellers ville hun ikke eje eller ha det. Fatter virkelig ikke hvorfor man ikke bare kan tage imod det altså!

Anmeld

1. august 2011

twiggi

Amandas-mor skriver:

Ja det fatter jeg virkelig heller ikke. Jeg oprettede en tråd med at jeg ville give en hel pose med pigetøj væk og så ville en fx se billeder af det og alt muligt for ellers ville hun ikke eje eller ha det. Fatter virkelig ikke hvorfor man ikke bare kan tage imod det altså!

Ja det er så for meget altså !!

Anmeld

1. august 2011

twinny

Bleer? hva str er det??? kan det sendes hvis jeg betaler porto??

Anmeld

1. august 2011

Frk.S

NinaSophia skriver:

Tak søde, er glad for at du ku bruge det.. Jeg har mere i str 56 hvis det er og i 62 har kun brugt det til min egen datter, så det et som nyt. Mest fra mærket Name it

Det er bare så fint alt sammen.

Hvad skal det koste det du har?

Anmeld

1. august 2011

twiggi

Frk.S skriver:

Det er bare så fint alt sammen.

Hvad skal det koste det du har?

Der er 3-4 gange mere end det du fik sidst, og det er altsammen brugt 1 gang eller stadig med mærker på, og rigtig prinsesse tøj.. Fra str 56-62

Anmeld

1. august 2011

Frk.S

NinaSophia skriver:

Der er 3-4 gange mere end det du fik sidst, og det er altsammen brugt 1 gang eller stadig med mærker på, og rigtig prinsesse tøj.. Fra str 56-62

Hold da op, det var ellers ikke så lidt.

Det er fristende, men så meget tøj skal jeg vist alligevel ikke bruge i de størrelser.

Anmeld

1. august 2011

Valle81

NinaSophia skriver:

jeg har en masse ammeindlæg, MANGE sutter mange af dem heeelt nye kun pakket ud, lidt tøj i 50-56, en hulens masse prøver på div. babycremer, olier osv.
En hel ny pakke bleer, og en andet masse som jeg gerne vil give væk.

Jeg bor i kalundborg, vestsjælland.

Jeg kunne være interesseret i sutterne - hvilke farver er de og ikke mindst hvilket mærke:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.