hør lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

chancen for at blive gravid, når man har kæmpet i 4 år og med 4 mislykkkedes IUI forsøg, og man starter på p-piller for at få en pause fra det hele - den er da lig nul ik?????

Altså så at blive gravid på p-piller...?? Efter så lang en kamp? ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

1012lmp

Kommer jo an på hvor lang tid du har været på pillen de er jo først sikre efter den første mdr så vidt jeg husker.

Du ved godt det kommer når man mindst venter det ik

Anmeld

31. juli 2011

Kris89

Det burde det da jo men alene tanken om at man holder en "pause" kan jo sagtens sætte skub i en hel del

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Kommer jo an på hvor lang tid du har været på pillen de er jo først sikre efter den første mdr så vidt jeg husker.

Du ved godt det kommer når man mindst venter det ik

jo du har ret - og det har jeg os tænkt.

Gosh altså - kroppen er en sær størrelse

Må bare vente og se hvad der sker - gad vide om jeg får min mens hvis jeg er gravid? Gør man det når man blir gravid på p-piller mon?

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Det ved jeg faktisk ikke.. men kan du ikke tage en test?

Anmeld

31. juli 2011

Kris89

mens udebliver også på p-piller... altså medmindre man er en af dem, der får sin mens under graviditet... good luck

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Det burde det da jo men alene tanken om at man holder en "pause" kan jo sagtens sætte skub i en hel del

Jamen det' jo det.....

Nøj det er frustrerende at få de tanker. Min krop har jo drillet mig ca 1 milliard gange på de 4 år vi har været igang! Så jeg tror jo aldrig på en fis af hvad den fortæller mig.... meeen jeg sys sgu den opfører sig sært de her dage!  må bare vente og se hvad der sker ......

tak for dit svar

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak - jeg må se hvad der sker. Er færdig med pakken om 7 dage..... Men har taget to pakker i streg - uden pause - så HVIS det er  -så er kan jeg godt være 8 uger henne agtig....

Nu må vi se... tror det da ik - chancerne er jo nærmest ikke eksisterende - men - ja.... tiden må vi se det

Anmeld

31. juli 2011

tazz

Har en bekendt, som kæmpede i over 10 år og et utal af IUI. Hun fik så pludselig ikke mindre end 3 (TRE) upsere på p-piller, inden hun valgte at blive steriliseret

Total solstrålehistorie, jeg ved det godt, men det er IKKE umuligt

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Har en bekendt, som kæmpede i over 10 år og et utal af IUI. Hun fik så pludselig ikke mindre end 3 (TRE) upsere på p-piller, inden hun valgte at blive steriliseret

Total solstrålehistorie, jeg ved det godt, men det er IKKE umuligt

Hold da op  Det var sgu da vildt!!!

Nårh jamen miraklernes tid er vel ikke forbi endnu

Tak for din historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.