bedste ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

hej hvor har i købt jeres ÆL test henne??

og hvilke mener i er bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

1012lmp

Jeg købte engang nogle billige på nettet og de virkede fint...

Anmeld

31. juli 2011

Nessie

De digitale fra Clearblue, købt på apoteket

Anmeld

31. juli 2011

Mutti2B

Digital fra clearblue. Købt på babyornot.dk til 215 kr og fri fragt. Du kan evt supplere op med deres billige strimmelteste og når de begynder at vise 2 streger, så skift over til den digitale. Så holder de længere og der er ingen tvivl om hvornår du har ÆL :-)

Anmeld

1. august 2011

Rocky

Jeg købte nogle ÆL teste på www.billige-teste.dk og de virker  Jeg har i hvert fald lige testet positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2011

Peanut

Rocky skriver:

Jeg købte nogle ÆL teste på www.billige-teste.dk og de virker  Jeg har i hvert fald lige testet positiv 

Nu vil jeg ikke blande mig  men den på billedet er da ikke helt positiv endnu  stregerne skal da være lige tydelige, og sådan ser jeg dem ikke... 

Anmeld

1. august 2011

Peanut

Anonym skriver:

hej hvor har i købt jeres ÆL test henne??

og hvilke mener i er bedst

Har indtil videre købt de der strimler hos www.billige-teste.dk og de har virket upåklageligt! 

Men har denne gang bestilt ved www.Quicktests.dk og venter på de kommer med posten  De var nemlig endnu billigere end billige-teste 

Anmeld

1. august 2011

Mutti2B

Peanut skriver:

Nu vil jeg ikke blande mig  men den på billedet er da ikke helt positiv endnu  stregerne skal da være lige tydelige, og sådan ser jeg dem ikke... 

Den er positiv . Teststregen skal bare være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og det er den i hvert fald her

Anmeld

1. august 2011

Peanut

Mutti2B skriver:

Den er positiv . Teststregen skal bare være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og det er den i hvert fald her

Nåh okay 

My bad then.. Sorry 

Anmeld

1. august 2011

frk-stoltze

Peanut skriver:

Test stregen(t) skal være ligeså tydelig eller mere tydelig en control stregen (c) så jo den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.