mikkelmusen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2008

heaven

hva så? hvad er det gået over til med den lille pige - er hun begyndt at drikke igen og er blevet bedre??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Mikkelmusen

Ja hun drikker i hvert fald mere end før. Nu vil hun bare ikke spise.

Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg gør ved den unge. Hun får nogle "anfald" indimellem hvor hun bare skriger og skriger, uden at stoppe. Intet hjælper. Du kan tilbyde alt, hun skriger bare. Holder man hende, skriger hun og sparker, slår, vrider sig og kaster med hovedet. Sætter man hende så, så går hun ud i gangen og skriger imens, og sætter sig så på gulvet og skriger. Hun stopper først når hun har brugt al sin energi på at skrige... For så falder hun i søvn.

hold kæft hun er en håndfuld for tiden. Men jeg tror der er nogle kindtænder på vej, for hun tygger alt hvad hun kan i sin sut imens hun skriger, og hun er helt hård helt inde bagerst på gummen.

Jeg håber fandme ikke naboerne tror vi tæver hende, for det lyder sgu sådan når hun først går i gang. Hun har heldigvis ikke kastet op siden lørdag formiddag, og haft normal mave idag. Nu er det ikke mig der skifter men igår aftes inden hun skulle i seng, sked hun igen... og manden fortæller så at det var hvidt? Jeg gad ikke at glo på det, men jeg blev sgu nervøs... Nu er hun heldigvis i bedring. Nu er det kun skrigeturene der er tilbage.

Det blev sgu langt alligevel. Men tusind tak for din bekymring...Det varmer.
Jeg har bare ikke haft overskuddet til at give en opdatering.

Christina

Anmeld

30. december 2008

heaven

Ja hun drikker i hvert fald mere end før. Nu vil hun bare ikke spise.

Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg gør ved den unge. Hun får nogle "anfald" indimellem hvor hun bare skriger og skriger, uden at stoppe. Intet hjælper. Du kan tilbyde alt, hun skriger bare. Holder man hende, skriger hun og sparker, slår, vrider sig og kaster med hovedet. Sætter man hende så, så går hun ud i gangen og skriger imens, og sætter sig så på gulvet og skriger. Hun stopper først når hun har brugt al sin energi på at skrige... For så falder hun i søvn.

hold kæft hun er en håndfuld for tiden. Men jeg tror der er nogle kindtænder på vej, for hun tygger alt hvad hun kan i sin sut imens hun skriger, og hun er helt hård helt inde bagerst på gummen.

Jeg håber fandme ikke naboerne tror vi tæver hende, for det lyder sgu sådan når hun først går i gang. Hun har heldigvis ikke kastet op siden lørdag formiddag, og haft normal mave idag. Nu er det ikke mig der skifter men igår aftes inden hun skulle i seng, sked hun igen... og manden fortæller så at det var hvidt? Jeg gad ikke at glo på det, men jeg blev sgu nervøs... Nu er hun heldigvis i bedring. Nu er det kun skrigeturene der er tilbage.

Det blev sgu langt alligevel. Men tusind tak for din bekymring...Det varmer.
Jeg har bare ikke haft overskuddet til at give en opdatering.

Christina

JA, de kan sgu godt drive en til komplet vanvid noglegange, kender det!!! Men godt hun er begyndt at drikke igen, det er det vigtigste - maden skal nok komme igen.

hrum, det der med afføringen, tror du ikke, du skulle vende det med lægen, i hvert fald, hvis det bliver ved at være hvidt - mener at kunne huske, at det kan være et symptom på et eller andet (ikke noget VILDT ALVORLIGT, så vidt jeg husker) - mener bare der er noget med noget... måske har hun ondt, når hun har de skrigeture?? Men selvfølgelig kan det også bare være "en af de der perioder", hvor de tester os med deres temperament. I øjeblikketr kan vi ikke sige ordet nej, så stjerner Lasse totalt af...... god bedring med hende i hvert fald.

hvordan med graviditeten ?? har du det godt?

Jannie

Anmeld

30. december 2008

Mikkelmusen

mht afføringen, var det kun den ene gang. Ellers havde jeg nok stået hos vagtlægen efter anden gang. Jeg tænkte også over om hun har ondt, men det virker bare ikke sådan. Hun er begyndt at falde mere til ro, og det er nemmere at få hende ned på jorden igen. Hun giver hurtigere op nu, i hvertfald.

Men idag har vi bare heller ikke kunne sige Nej uden at hun hylede og var helt ulykkelig.

Ja jeg har det faktisk godt igen, idag har jeg haft lidt kvalme, men højst sansynlig ikke pga graviditet. Den slags kvalme er jeg ovre. Jeg var godt nok syg med opkast den anden dag, men det var noget helt andet. Nu venter jeg bare med spænding på MD-scanningen
Den er d. 19/1

Anmeld

30. december 2008

heaven

Mikkelmusen skriver:

mht afføringen, var det kun den ene gang. Ellers havde jeg nok stået hos vagtlægen efter anden gang. Jeg tænkte også over om hun har ondt, men det virker bare ikke sådan. Hun er begyndt at falde mere til ro, og det er nemmere at få hende ned på jorden igen. Hun giver hurtigere op nu, i hvertfald.

Men idag har vi bare heller ikke kunne sige Nej uden at hun hylede og var helt ulykkelig.

Ja jeg har det faktisk godt igen, idag har jeg haft lidt kvalme, men højst sansynlig ikke pga graviditet. Den slags kvalme er jeg ovre. Jeg var godt nok syg med opkast den anden dag, men det var noget helt andet. Nu venter jeg bare med spænding på MD-scanningen
Den er d. 19/1

hehe, det er nok et temperamentsspørgsmål så, når hun giver nemmere op nu. Men de perioder kan nu være hårde at komme igennem synes jeg - det kan da svært, når de bliver så ulykkelige med tårer i stride strømme. Men det kan jo ikke nytte, og heldigvis tilgiver de os da relativt hurtigt....

dejligt du har det godt, og md-scanningen er da spændende, Vil i vide kønnet?

Anmeld

30. december 2008

Mikkelmusen

ja de tilgiver ret hurtigt... Tænk hvis de ikke gjorde. Men hold kæft en håndfuld hun er for tiden.

Ja vi vil gerne vide det hvis vi kan

Anmeld

30. december 2008

heaven

ja de tilgiver ret hurtigt... Tænk hvis de ikke gjorde. Men hold kæft en håndfuld hun er for tiden.

Ja vi vil gerne vide det hvis vi kan

hun tester dig bare, og skal finde sin plads i grænsernes verden, hehe.... det går over igen, men det ved du jo.

det bliver da spændende om lillefisen vil afsløre sig, kan godt forstå i gerne vil vide det - er jo rart nok at vide om i skal til at investere i drengeting, eller kan finde det gamle frem igen. Held og lykke med det i hvert fald, og giv gerne en update...

nå, tv og film kalder, kom bare lige til at tænke på hvordan det gik i jeres lille hjem.

god aften til jer

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.