Ja hun drikker i hvert fald mere end før. Nu vil hun bare ikke spise.
Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg gør ved den unge. Hun får nogle "anfald" indimellem hvor hun bare skriger og skriger, uden at stoppe. Intet hjælper. Du kan tilbyde alt, hun skriger bare. Holder man hende, skriger hun og sparker, slår, vrider sig og kaster med hovedet. Sætter man hende så, så går hun ud i gangen og skriger imens, og sætter sig så på gulvet og skriger. Hun stopper først når hun har brugt al sin energi på at skrige... For så falder hun i søvn.
hold kæft hun er en håndfuld for tiden. Men jeg tror der er nogle kindtænder på vej, for hun tygger alt hvad hun kan i sin sut imens hun skriger, og hun er helt hård helt inde bagerst på gummen.
Jeg håber fandme ikke naboerne tror vi tæver hende, for det lyder sgu sådan når hun først går i gang. Hun har heldigvis ikke kastet op siden lørdag formiddag, og haft normal mave idag. Nu er det ikke mig der skifter men igår aftes inden hun skulle i seng, sked hun igen... og manden fortæller så at det var hvidt? Jeg gad ikke at glo på det, men jeg blev sgu nervøs... Nu er hun heldigvis i bedring. Nu er det kun skrigeturene der er tilbage.
Det blev sgu langt alligevel. Men tusind tak for din bekymring...Det varmer.

Jeg har bare ikke haft overskuddet til at give en opdatering.
Christina
Anmeld