Imorgen, men.... Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Melanie-Marie

Er ikke lige frem glad, den 29. Dagen efter mens skulle komme, vågnede jeg med de vildeste og voldsomste mave smerter, dem havde jeg indtil kl ca 13 hvor min mens så kom, havde ingen tegn på mens andet end at det gjorde virkelig ondt, det kom bare, og var sådan helt vand agtigt først... Underligt, og jeg har aldrig haft så stærke smerter op til mens...Men den var der så heller ikke denne gang, øv øv.. Vi prøver bare igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

babymus77

Melanie-Marie skriver:

Er ikke lige frem glad, den 29. Dagen efter mens skulle komme, vågnede jeg med de vildeste og voldsomste mave smerter, dem havde jeg indtil kl ca 13 hvor min mens så kom, havde ingen tegn på mens andet end at det gjorde virkelig ondt, det kom bare, og var sådan helt vand agtigt først... Underligt, og jeg har aldrig haft så stærke smerter op til mens...Men den var der så heller ikke denne gang, øv øv.. Vi prøver bare igen

Lige en krammer din vej...

Underligt nok, så har jeg desværre også fået min mens i går, præcis på dagen... Og jeg har også haft de vildeste mens smerter denne gang... Har stadig lidt ondt, men værst var i går...

Øvv øvv for os...Vi krydser for næste måned igen

Anmeld

31. juli 2011

Muffin_girl

Melanie-Marie skriver:

ærgeligt.. bedre held næste gang.. 

Lige en kram til dig 

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Melanie-Marie skriver:

Ikke den update jeg havde håbet på, men jeg håååååber den snart der der.

Masser af til dg.

Anmeld

31. juli 2011

Hasselnødden

Jeg håber ikke I mister modet fuldstændigt uanset hvor mange negative tests og positive menstruelle måneder I får

Failures came first.

Somebody had to fight them through. This time it's you. Behind any stories of  success, you will find years of frustration. And it's hidden silently behind that single accomplishment.

Come on, shed those tears and fight again. If God be for you, who can be against you?

Just give it another big blow!  Don't be a holdout. Go all out. Do this, and life will not hold out on you.

If you're as far down as you can get -- that there's no further down you can go; Congratulations! The only direction that you can take now is UP.

Hey! There's no defeat! There's no failure! They're only temporary setbacks.

Anmeld

1. august 2011

Blirnokaldrigfru

sådan var min mens sidste måned!? underligt!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.