Gravid uden for livmoderen eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

mortilnoahogmelina

Det har jeg .
Skriv privat hvis du vil hører nærmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Kløver

Frejasen skriver:

Kære jer betænksomme mennesker der har fulgt min tråd og svaret.

Jeg kan fortælle at jeg idag har været til blodprøve og scanning. Mit Hcg tal stiger som det skal og scanningen viste at graviditeten også sidder hvor den skal.

Meen der er endnu ingen hjerteblink. Hun sade at det havde hun heller ikke forventet så tidligt så nu skal jeg scannes igen om 14 dage og så

Andre der har måtte vente lidt på hjerteblink?????

stort tillykke, jeg var til scanning 5+6 ingen hjerteblink og kom igen 6+6 hvor der var masser af blink og var så dejligt at se

igen stort tillykke med spiren

Anmeld

2. august 2011

Frejasen

Maja84 skriver:

stort tillykke, jeg var til scanning 5+6 ingen hjerteblink og kom igen 6+6 hvor der var masser af blink og var så dejligt at se

igen stort tillykke med spiren

Tusind tak for dit svar. Skønt at høre

Så håber jeg et lille hjerte banker næste gang

Anmeld

2. august 2011

Kløver

Frejasen skriver:

Tusind tak for dit svar. Skønt at høre

Så håber jeg et lille hjerte banker næste gang

håber jeg også meget for jer er jo en skøn oplevelse

Anmeld

2. august 2011

tazz

Ja, jeg måtte vente lidt. have en graviditet uden for livmoderen og en idenfor på samme tid. Den æggestok (eller æggeleder? kan ikke huske det nu) hvor graviditeten sad, kunne lægen slet ikke finde med scanneren, så det indikerede for ham, at "noget" blokerede.

Jeg anede (trods at vi var påbegyndt behandling) heller ikke hvornår jeg var blevet gravid, så da der ikke var noget hjerteblink i livmoderen, måtte jeg også vente i en uge ... aldrig har jeg været så nervøs og ineffektiv på jobbet! Men ugen efter blinkede det lille hjerte bare derudaf

at alt er som det skal være

Anmeld

2. august 2011

Frejasen

tazz skriver:

Ja, jeg måtte vente lidt. have en graviditet uden for livmoderen og en idenfor på samme tid. Den æggestok (eller æggeleder? kan ikke huske det nu) hvor graviditeten sad, kunne lægen slet ikke finde med scanneren, så det indikerede for ham, at "noget" blokerede.

Jeg anede (trods at vi var påbegyndt behandling) heller ikke hvornår jeg var blevet gravid, så da der ikke var noget hjerteblink i livmoderen, måtte jeg også vente i en uge ... aldrig har jeg været så nervøs og ineffektiv på jobbet! Men ugen efter blinkede det lille hjerte bare derudaf

at alt er som det skal være

Tusind tak fordi du delte din historie

Dejligt der var liv. Jeg håber det samme gælder for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.