Gravid uden for livmoderen eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Frejasen

Hej.

Jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at høre om nogen har oplevet noet lignede det jeg nu beskriver.

Jeg fik en dejlig pige for 11 måneder siden efter vi havde forsøgt i 4 år.

For fire dage siden fandt jeg ud af at jeg er gravid igen. Det var en kæmpe overraskelse for vores datter blev betegnet som et mirakel.

Da jeg ikke aner hvornår jeg sidst havde mens ( Den har været meget ustabil efter fødsel) blev jeg sendt til scanning. Men de kunne ikke se en graviditet i livmoderen. Til gengæld har jeg lidt blod til at stå i maven og det kan indikere en graviditet uden for livmoderen fik jeg af vide, men det kan også være jeg er meget tidlig gravid. Jeg tester tydeligt positiv på prøverne og venter nu på svar af blodprøve

Nogen der har prøvet noget lignende?

Synes ventetiden er laaaaaaang, når man ikke ved noget

Hilsen Frejasen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frejasen skriver:

Hej.

Jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at høre om nogen har oplevet noet lignede det jeg nu beskriver.

For fire dage siden fandt jeg ud af at jeg er gravid igen. Det var en kæmpe overraskelse for vores datter blev betegnet som et mirakel.

Da jeg ikke aner hvornår jeg sidst havde mens ( Den har været meget ustabil efter fødsel) blev jeg sendt til scanning. Men de kunne ikke se en graviditet i livmoderen. Til gengæld har jeg lidt blod til at stå i maven og det kan indikere en graviditet uden for livmoderen fik jeg af vide, men det kan også være jeg er meget tidlig gravid. Jeg tester tydeligt positiv på prøverne og venter nu på svar af blodprøve

Hilsen Frejasen

Jeg kan desværre ikke give dig et svar, men håber alt er ok og baby er hvor den skal være 

Anmeld

31. juli 2011

Mettemus

Frejasen skriver:

Hej.

Hilsen Frejasen

Jep to gange, og det har desværre været graviditeter uden for livmoderen begge gange.

Håber du bare er helt nygravid med masser af HCG. Tror faktisk heller ikke (sådan har det i hvert fald været i mine tilfælde), at man danner nær så meget HCG ved en graviditet uden for livmoderen som ved en normal graviditet. Jeg har kun kunnet se svage streger ved de to graviditeter uden for livmoderen.

Har du ondt eller?

Anmeld

31. juli 2011

Frejasen

Tak for hilsnen Alexis, det varmer

Mettemus: Tak for svar, Jeg har ikke smerter nej og er lige blevet ringet op af lægen. Mit HCG er steget til det dobbelte. Men hun siger at det stadig ikke er sikkert det sidder hvor det skal, så skal op og scannes tirsdag

Puha, det må ha været hårdt for dig med to graviditeter uden for livmoderen. Håber du har haft mere held sidenhen?

Anmeld

31. juli 2011

babymus77

Jeg har prøvet en gang, hvor de ikke kunne se nogen blommesæk...Men højt hcg...Jeg kom ind til en scanning om aftenen, hvor der var en ung læge... Han gav ikke op, og pludselig fik han scanneren vendt, så han fandt blommesækken....

Mange år siden, men det gav da min dejlige søn som snart bliver 10år

Anmeld

31. juli 2011

Frejasen

Babymus77 Tak for svar. Dejlig erfaring, er glad for du delte den med mig. Jeg håber noget lignende er tilfældet for mig 

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

kender desværre ikke så meget til emnet, men vil give en stor krammer og håber alt er som det skal være.

jeg oplevede dog at blive scannet, hvor de kunne se jeg havde haft æl, de sagde jeg dog ikke skulle regne med graviditet, og vi skulle starte op i fertilitetsbehandling, 1 uge senere havde jeg en positiv test og 1½ uge senere ny scanning hvor jeg var 5+6, og igen 6+6 hvor vi så hjerteblink. Så det er ikke altid de kan noget med det samme

Anmeld

31. juli 2011

Frejasen

Maja84 skriver:

kender desværre ikke så meget til emnet, men vil give en stor krammer og håber alt er som det skal være.

jeg oplevede dog at blive scannet, hvor de kunne se jeg havde haft æl, de sagde jeg dog ikke skulle regne med graviditet, og vi skulle starte op i fertilitetsbehandling, 1 uge senere havde jeg en positiv test og 1½ uge senere ny scanning hvor jeg var 5+6, og igen 6+6 hvor vi så hjerteblink. Så det er ikke altid de kan noget med det samme

Tak for dit svar og for din krammer. Det er modtaget med glæde

Nu krydser jeg bare alt hvad jeg kan for scanningen tirsdag

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Frejasen skriver:

Tak for dit svar og for din krammer. Det er modtaget med glæde

Nu krydser jeg bare alt hvad jeg kan for scanningen tirsdag

krydser og håber alt er som det skal være... du må meget gerne smide en update når det er

Anmeld

2. august 2011

Frejasen

Kære jer betænksomme mennesker der har fulgt min tråd og svaret.

Jeg kan fortælle at jeg idag har været til blodprøve og scanning. Mit Hcg tal stiger som det skal og scanningen viste at graviditeten også sidder hvor den skal.

Meen der er endnu ingen hjerteblink. Hun sade at det havde hun heller ikke forventet så tidligt så nu skal jeg scannes igen om 14 dage og så

Andre der har måtte vente lidt på hjerteblink?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.