Tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg kniiiiber....

Jeg er gudskelov ikke ramt af det ved hoste endnu, men kan det virkeligt være rigtigt at vi skal have ekstra tøj med når vi er ude?? Har vi det ikk hårdt nok med vand i kroppen, ømme lænde og besværlige maver at komme uden om??

Det er ikke altid så smukt at være gravid som man går og forestiller sig  Tag et lille bind på når du skal ud for døren... Det hjalp ihvertfald her... Så kan man godt "tillade" sig at der kommer et par dråber eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, det er så pinligt! Heldigvis er det ikke sket mere end den ene gang endnu, men hvis det gør, så skal jeg da klart have et lille trusseindlæg i. For tænk hvis det kan ses, at man har tisset!

Jeg har talt med nogle veninder om det, og de brugte flittigt indlæg, for at være sikre. Så det virker vist

Vi må have gang i bind/indlæg så, for det er sku ikk sjovt... Første gang jeg oplevede det var lige inden jeg skulle på cafe og spise med en veninde, det var ikk ret meget, ikke noget man kunne se "udefra", men nok til at jeg var vildt flov og nervøs resten af dagen...

Havde gudskelov et bind i min taske så jeg ikke kunne mærke at der var vådt der nede

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er ikke altid så smukt at være gravid som man går og forestiller sig  Tag et lille bind på når du skal ud for døren... Det hjalp ihvertfald her... Så kan man godt "tillade" sig at der kommer et par dråber eller to

HaHa ja det må jeg gøre...

Gud hvor er jeg dog glad for jeg ikke er alene... Troede jeg gik her og var totalt unormal

Anmeld

31. juli 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Vi må have gang i bind/indlæg så, for det er sku ikk sjovt... Første gang jeg oplevede det var lige inden jeg skulle på cafe og spise med en veninde, det var ikk ret meget, ikke noget man kunne se "udefra", men nok til at jeg var vildt flov og nervøs resten af dagen...

Havde gudskelov et bind i min taske så jeg ikke kunne mærke at der var vådt der nede

Ja, det må vi! For selvom det ikke kan ses, så som du siger, så bliver man vildt flov.. Og det påvirker bare så meget ens humør.

Men skidt med det - vi husker bind fremover, og så kan vi fortælle videre, hvordan det egentlig er at være gravid! Ikke altid en dans på roser

Anmeld

31. juli 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Okay jeg må håbe det går over igen... Det er gudskelov ikke hver dag det sker, måske en gang om ugen... Men ej hvor er det irriterende...

Er glad for at jeg ikke er den eneste, har hørt om mange problemer under graviditeter, men lige frem at tisse i bukserne midt på gaden, den havde jeg ikke hørt før

Nej, man bliver sindsygt flov. Og det var heller ikke ligefrem det jeg havde hørt som "et af problemerne" ved graviditet. Men herregud, så længe det ikke er værre - hurra for trusseindlæg!

Men alene er du absolut ikke!

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

HaHa ja det må jeg gøre...

Gud hvor er jeg dog glad for jeg ikke er alene... Troede jeg gik her og var totalt unormal

Overhovedet ikke!! Man er aldrig alene om noget, der er altid nogle der har det bare liiidt derhen af som man selv har det

Men nu skal du huske at blive ved med de knibe øvelser, de vil komme dig til gode bagefter og du skal også huske at blive ved med dem bagefter ikke også... For der kan du slet ikke holde på noget hehe

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, det må vi! For selvom det ikke kan ses, så som du siger, så bliver man vildt flov.. Og det påvirker bare så meget ens humør.

Men skidt med det - vi husker bind fremover, og så kan vi fortælle videre, hvordan det egentlig er at være gravid! Ikke altid en dans på roser

Ja vi må sprede ordet, med at der er andre tabu gener end dem vi kender til

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Overhovedet ikke!! Man er aldrig alene om noget, der er altid nogle der har det bare liiidt derhen af som man selv har det

Men nu skal du huske at blive ved med de knibe øvelser, de vil komme dig til gode bagefter og du skal også huske at blive ved med dem bagefter ikke også... For der kan du slet ikke holde på noget hehe

Jamen det vil jeg da se frem til... Så er jeg da varmet op til bagefter og kan tage mine forholdsregler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.