Tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.688 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Ej det er simpelthen så pinligt, jeg er gravid i 31 uge og er begyndt at tisse en lille smule i bukserne nogle gange når jeg nyser...

Kan slet ikk ha det, synes det er mega flovt, hvis nu der bare var en uge eller to til termin, så nå ja, men der er altså to måneder...

To måneder med tis, og kan kun forestille mig at det bliver værre...

Er jeg den eneste? Har alsrig hørt om andre der havde problemer, når de nøs (nysede? hmm )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Muhmi

Knibeøvelser... Hele tiden Det er det bedste råd

Sæt igang!!

Anmeld

31. juli 2011

Muttitil1+1

Det har jeg altså også oplevet, og det har nok ca. været, da jeg var lige så langt henne, som du er nu... men nu hvor jeg er 39+5 er der ingen problemer Det er flere uger siden jeg oplevede det - men har så også været et kvaj til at huske at lave knibeøvelser

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Knibeøvelser... Hele tiden Det er det bedste råd

Sæt igang!!

jeg synes jeg kniber og kniber... Men hold da op det er flovt synes jeg... men jeg må knibe dobbelt så meget så...

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Det har jeg altså også oplevet, og det har nok ca. været, da jeg var lige så langt henne, som du er nu... men nu hvor jeg er 39+5 er der ingen problemer Det er flere uger siden jeg oplevede det - men har så også været et kvaj til at huske at lave knibeøvelser

Okay jeg må håbe det går over igen... Det er gudskelov ikke hver dag det sker, måske en gang om ugen... Men ej hvor er det irriterende...

Er glad for at jeg ikke er den eneste, har hørt om mange problemer under graviditeter, men lige frem at tisse i bukserne midt på gaden, den havde jeg ikke hørt før

Anmeld

31. juli 2011

Madam Blå

Så sent som i går, 25+2, oplevede jeg det!

Jeg kniber også på livet løs, men det skete! Meget lidt, men kunne mærke at der altså kom lidt tis ud.. Øv, hvor jeg synes det er pinligt.. Og jeg har 15 uger endnu.

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

jeg synes jeg kniber og kniber... Men hold da op det er flovt synes jeg... men jeg må knibe dobbelt så meget så...

Jeps... Husk at lave knibne laaaaaange så du virkelig kan mærke at der sker noget dernede... Altså at det strammer ikke noget andet hehe... Havde det ligesom dig, og jeg blev forkølet i uge. 34 og det varede i 3 uger så jeg var ret ked af at hver gang jeg hostede eller nøs, så pissede jeg i bukserne... Og det var mange gange om dagen....  Da jeg begyndte for alvor at knibe, så kunne jeg holde igen

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Så sent som i går, 25+2, oplevede jeg det!

Jeg kniber også på livet løs, men det skete! Meget lidt, men kunne mærke at der altså kom lidt tis ud.. Øv, hvor jeg synes det er pinligt.. Og jeg har 15 uger endnu.

Jeg har også oplevet det et par uger nu... Og ja det er nemlig vildt pinligt... Så står man der og føler sig som et lille barn igen der ikke har lært det helt...

Overvejer virkeligt om man skulle begynde at gå med nat bind, bare for at det måske kunne fange lidt når uheldet var ude...

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeps... Husk at lave knibne laaaaaange så du virkelig kan mærke at der sker noget dernede... Altså at det strammer ikke noget andet hehe... Havde det ligesom dig, og jeg blev forkølet i uge. 34 og det varede i 3 uger så jeg var ret ked af at hver gang jeg hostede eller nøs, så pissede jeg i bukserne... Og det var mange gange om dagen....  Da jeg begyndte for alvor at knibe, så kunne jeg holde igen

Jeg kniiiiber....

Jeg er gudskelov ikke ramt af det ved hoste endnu, men kan det virkeligt være rigtigt at vi skal have ekstra tøj med når vi er ude?? Har vi det ikk hårdt nok med vand i kroppen, ømme lænde og besværlige maver at komme uden om??

Anmeld

31. juli 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg har også oplevet det et par uger nu... Og ja det er nemlig vildt pinligt... Så står man der og føler sig som et lille barn igen der ikke har lært det helt...

Overvejer virkeligt om man skulle begynde at gå med nat bind, bare for at det måske kunne fange lidt når uheldet var ude...

Ja, det er så pinligt! Heldigvis er det ikke sket mere end den ene gang endnu, men hvis det gør, så skal jeg da klart have et lille trusseindlæg i. For tænk hvis det kan ses, at man har tisset!

Jeg har talt med nogle veninder om det, og de brugte flittigt indlæg, for at være sikre. Så det virker vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.