Søger folk i omegn af Holbæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Taniakb

Mullepigen86 skriver:

Jeg er også frisk.. Bor 16 km fra Holbæk, så jeg er også tit i Holbæk  Er selv 25 og venter vores første barn til oktober..

Skønt .. Så er vi ved at være nogen stykker Så er det bare med at finde en dato .. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

MelikkazMoar

Taniakb skriver:

Så har jeg da noget at se frem til .. hehe.. Ja er jo så 40 + 4 idag og intet indtil videre så håber hun snart kommer ud så jeg kan foretage mig ting igen

nemlig.. det kan godt være hårdt tilsidst
 kan se på dit billed hun også fylder en del

Anmeld

1. august 2011

lassemor07

Er helt klart også frisk :-Dsad faktisk med sammen tanke i går men kom fra det igen :-)jeg er 25 og bor i tølløse sammen med lasse på 4:-)

Anmeld

1. august 2011

millesofie

Jeg melder mig da også helt klart

Jeg er 26 og har Tinke på 19mdr

vi er tilflyttere fra københavn og bor nu i Klint i nykøbing sj (så lige et smut med toget og så er vi i holbæk)

Jeg er desværre ikke udd noget men jeg kan tage mine tarot kort med og spå jer allesammen  

jeg går lige pt ude på vallekilde højskole og der skal jeg blive til okt og derefter har jeg forhåbenlig en god plan

men jeg er super frisk på at lære nogle flere at kende, min vennekreds er temmelig lille herude

Anmeld

2. august 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg er også frisk..

Jeg hedder Maria, er 21 år, bor i Holbæk, med min kæreste og vores søn Valdemar på 4 mdr.  

Anmeld

2. august 2011

Mullefisen2011

Vi har samlet en flok tøser inde fra Min-mave i lidt forskellige terminsgrupper der alle kommer fra Holbæk området.. vi har vores egen gruppe på facebook der hedder Gravid og Nordvestsj.´er, der er i velkommen til at søge medlemskab også.. vi mødes sådan ca. 1 gang om måneden, hvis det kan lade sig gøre..

Her er linket hvertfald..

http://www.facebook.com/#!/groups/117328798350168/?ap=1

Anmeld

2. august 2011

Seker

Taniakb skriver:

Vi er to friske piger herinde fra som gerne vil møde nogen mennesker i nærheden af Holbæk.. Sludre, shoppe, cafe, børne aktivitet osv..

Er der ikke nogen flere der er interesseret i det ?

Jeg bor ikke i holbæk eller omegn. Men i ishøj og med tog kommer man hurtigt dertil. Jeg vil gerne være med i jeres gruppe. Er tilflytter fra jylland så kendee ikke så mange med børn på sjælland.Har en datter på 18 måneder. Selv er jeg 24 år og går pt hjemme da jeg lige er færdiguddannet sygeplejerske men igen job har..

Anmeld

2. august 2011

Maja_4000

Jeg bor i Roskilde , men er også frisk
Jeg er 22 og har Caroline på snart 8 måneder (:

Anmeld

2. august 2011

twiggi

Jeg er 20 ( i næste måned) bor i kalundborg men er tit i Holbæk.. Ofte 2 gange om måneden.. Har en datter på 2 1/2 måned.. Er også frisk hvis det er

Anmeld

3. august 2011

millesofie

woaw hvor blev vi mange

skal vi melde os til holdet på facebook?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.