Søger folk i omegn af Holbæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Taniakb

Naannaa87 skriver:

Jeg er 23 år og har William på snart 2 år.. Bor med min kæreste i Jyderup..

Arbejder lige pt på et plejecenter med demente ældre mennesker.. Jeg er helt færdig efter en arbejdsdag så hvis vi skal mødes er jeg frisk i weekenderne

Demente kan også være ret så tunge at danse med, ( i know ) , Kan godt huske at man var godt træt bagefter..

Jeg er helt frisk ligemeget hvornår det er, jeg er nok bare lidt mere hver når jeg har fået lille pigen ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

MelikkazMoar

Taniakb skriver:

Grevinge er heller ikke specielt langt fra Holbæk, min far bor i Grevinge..

Så det er jo bare helt perfekt og hvor er hun dog fantastisk

En kosmetiker er jo altid lækkert at ha i nærheden .. hehe..

ja hu er helt fantastisk.. og utrolig nem
ved du om det er en dreng eller en pige du venter?

ja det er ikke sårligt med en kosmetiker i nærheden

Anmeld

31. juli 2011

Na-Wi

Taniakb skriver:

Demente kan også være ret så tunge at danse med, ( i know ) , Kan godt huske at man var godt træt bagefter..

Jeg er helt frisk ligemeget hvornår det er, jeg er nok bare lidt mere hver når jeg har fået lille pigen ud

Ja det er et hårdt job både fysisk og psykisk.. Nu har jeg kun arbejdet der en uge og måske er det derfor at min energibeholder har været i minus hele ugen.. Håber da at det bliver lidt bedre med tiden ..

Vi må helt sikkert få samlet nogle tøser og få arrangeret en hygge dag når du har fået prinsessen ud

Anmeld

31. juli 2011

Taniakb

MelikkazMoar skriver:

ja hu er helt fantastisk.. og utrolig nem
ved du om det er en dreng eller en pige du venter?

ja det er ikke sårligt med en kosmetiker i nærheden

Uha, ja det er det jeg frygter mest.. At hun bliver vældig besværlig.. Hun er jo junior af mig .. hehe..

Vi venter os en pige, og er 40 + 2 idag, eller faktisk 40 + 3, så håber på at jeg snart har hende i armene

Anmeld

31. juli 2011

Taniakb

Naannaa87 skriver:

Ja det er et hårdt job både fysisk og psykisk.. Nu har jeg kun arbejdet der en uge og måske er det derfor at min energibeholder har været i minus hele ugen.. Håber da at det bliver lidt bedre med tiden ..

Vi må helt sikkert få samlet nogle tøser og få arrangeret en hygge dag når du har fået prinsessen ud

Ja, det er lige det med at komme igang igen, og når man kender dem bedre, så kommer overskuddet med tiden, selvom der er dage der godt kan være tunge. Puha, jeg kan huske det så tydeligt og jeg går rundt og siger at jeg GLÆDER mig til at arbejde igen.. hehe..

Ja helt bestemt, vi er da ihvertfald 3 piger nu som er i nærheden af Holbæk.. Så håber da at der kommer nogen flere på listen imorgen

Anmeld

31. juli 2011

MelikkazMoar

Taniakb skriver:

Uha, ja det er det jeg frygter mest.. At hun bliver vældig besværlig.. Hun er jo junior af mig .. hehe..

Vi venter os en pige, og er 40 + 2 idag, eller faktisk 40 + 3, så håber på at jeg snart har hende i armene

jaud må hun jo snart komme
jeg blev sat igang før tid så fødte 39+3 

men bare rolig, det første stykke tid er de vel som regelt nemme
melikka er det bare stadig 9 uger efter fødslen  

Anmeld

1. august 2011

Englebassen82

Jeg bor i 4060 så det er jo dejlig tæt på også...

Jeg har dog ikke nogen små børn, den yngste er 2 1/2... Men derfor vil jeg da gerne lære en masse nye mennesker at kende...

Anmeld

1. august 2011

Taniakb

MelikkazMoar skriver:

jaud må hun jo snart komme
jeg blev sat igang før tid så fødte 39+3 

men bare rolig, det første stykke tid er de vel som regelt nemme
melikka er det bare stadig 9 uger efter fødslen  

Så har jeg da noget at se frem til .. hehe.. Ja er jo så 40 + 4 idag og intet indtil videre så håber hun snart kommer ud så jeg kan foretage mig ting igen

Anmeld

1. august 2011

Taniakb

Englebassen82 skriver:

Jeg bor i 4060 så det er jo dejlig tæt på også...

Jeg har dog ikke nogen små børn, den yngste er 2 1/2... Men derfor vil jeg da gerne lære en masse nye mennesker at kende...

Det går nok .. Nanna's William er også 2 .. Så det er jo ikke slemt.. Men så er vi da oppe på 4

Anmeld

1. august 2011

Mullefisen2011

Jeg er også frisk.. Bor 16 km fra Holbæk, så jeg er også tit i Holbæk  Er selv 25 og venter vores første barn til oktober..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.