Jeg er stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Puuha, det lyder MEGET hårdt  Jeg har gået hjemme siden 17. juni  hehe.

Men så er det da dejligt, at du har haft sommerferie i det mindste! Så kan det være de sidste uger ikke er så slemme. 

Eeej, det må da være skønt

Men startede med at tælle ned til sommerferien, da vi var til NF, og der var der 72 arbejdsdage til sommerferien - og nu er de 72 dage gået og så mangler der kun 20 - så det er heldigvis ved at nærme sig hastigt nu

Ja, har været dejligt lige at få genopladet batterierne, men har godt nok været en klovn til at komme tidligt i seng, så det kommer nok til at svie til mig selv nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Eeej, det må da være skønt

Men startede med at tælle ned til sommerferien, da vi var til NF, og der var der 72 arbejdsdage til sommerferien - og nu er de 72 dage gået og så mangler der kun 20 - så det er heldigvis ved at nærme sig hastigt nu

Ja, har været dejligt lige at få genopladet batterierne, men har godt nok været en klovn til at komme tidligt i seng, så det kommer nok til at svie til mig selv nu her

Puuh, det kender jeg kun ALT for godt Er heller ikke selv god til at komme tidligt i seng.

Jah det er dejligt med lang barsel, men også liiidt kedeligt når kæresten ikke har ferie  Han får nemlig først ferie når jeg har født (2 ugers barsel + 2 ugers ferie). Så jeg glæder mig bare ekstra meget til blyppen kommer! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.