Jeg er stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Ka+Ma=Be

.... af jer!

Jeg ville bare sige, at jeg synes, det er dejligt, at vi har sådan en stor og aktiv mødregruppe 

Det er skønt at have nogle at komme til og lufte sine tanker hos. Jeg håber meget, at det bliver ved, også når alle vores skønne guldklumper er kommet til verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Kofoed.

Enig

Anmeld

31. juli 2011

SaNiNa

Det kan jeg kun give dig ret i, jeg bruger stort set kun vores skønne mødre gruppe.

Her er bare sådan en dejlig stemning og man må spøger om alt unden at blive blive hakket ned eller set dum på.

Tak piger fordi i er så skønne

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i, jeg bruger stort set kun vores skønne mødre gruppe.

Her er bare sådan en dejlig stemning og man må spøger om alt unden at blive blive hakket ned eller set dum på.

Tak piger fordi i er så skønne

Ja, helt enig! Stemningen er meget lettere her inde!

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Er fuldstændig enig Har ikke haft så meget tid til baby på det sidste, så har desværre ikke været så aktiv herinde, men det skal der laves om på - det er den SKØNNESTE mødregruppe

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Er fuldstændig enig Har ikke haft så meget tid til baby på det sidste, så har desværre ikke været så aktiv herinde, men det skal der laves om på - det er den SKØNNESTE mødregruppe

Dejligt at høre Så kan du underholde os andre her inde, med lidt for meget fritid 

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Dejligt at høre Så kan du underholde os andre her inde, med lidt for meget fritid 

Haha - ja, det er intet problem - bliver godt når jeg går på barsel om 4 uger, så skal der rigtig gåes baby.dk-amok

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Haha - ja, det er intet problem - bliver godt når jeg går på barsel om 4 uger, så skal der rigtig gåes baby.dk-amok

Guud, har du ikke barsel endnu?  Jah, så langt tænker man ikke, når man selv er studerende  hehe. 

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Guud, har du ikke barsel endnu?  Jah, så langt tænker man ikke, når man selv er studerende  hehe. 

Det er jo snyyyyyyyyyyyd Haha...

Nej, kan først gå fra, når jeg er 36+0 - så skal arbejde indtil den 26. august... Starter op i morgen efter 3 ugers ferie, så det bliver bare HÅRDT Men 20 arbejdsdage er lige til at overkomme

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Det er jo snyyyyyyyyyyyd Haha...

Nej, kan først gå fra, når jeg er 36+0 - så skal arbejde indtil den 26. august... Starter op i morgen efter 3 ugers ferie, så det bliver bare HÅRDT Men 20 arbejdsdage er lige til at overkomme

Puuha, det lyder MEGET hårdt  Jeg har gået hjemme siden 17. juni  hehe.

Men så er det da dejligt, at du har haft sommerferie i det mindste! Så kan det være de sidste uger ikke er så slemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.