21.. 22.. 23...... 30!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Anonym trådstarter

Pyhh, tænker snart ikke på andet end at få et barn.

Jeg er 21 år gammel og bliver 22 til marts. Jeg føler mig klar, så klar som man nu kan blive.. og synes ikke det er til hindring at både min kæreste og jeg er under uddannelse, da min uddannelse ikke kræver det helt vilde af mig og ved at jeg vil have et større overskud end hvis jeg havde et 37 timers job.

Men men...

Min kæreste vil ikke have barn før han er færdig med hans uddannelse (om mindst 6½ år ) og jeg er bare sådan lidt 

Jeg vil gerne være ung med mit barn og har altid sagt at jeg ikke vil være mere end 25 når jeg bliver gravid. Men det kan jo så ikke lade sig gøre, så respektere at min kæreste vil være færdig, men ihhh  Nærmer mig jo de 30 før vi får barn, og det synes jeg bare er meget sent at få børn ( ja ja ved godt at nogen vil sige pjat og bla bla, men sådan har jeg det).

Vil ikke rigtig andet med dette indlæg, end at komme ud med mine frustrationer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Kris89

øv hvor træls for dig... Kan sagtens følge dig..

Heldigvis fik jeg ret hurtigt overtalt manden herhjemme Han starter så nok uddannelse om et års tid, men i voksen lære (han er udlært landmand, men vil gerne være murer).

Og heldigvis blev jeg færdig i maj måned i år. d. 15. maj i år testede jeg så positiv passede perfekt. men mistede i 10 uge... nu håber jeg at kunne teste positiv igen i næste uge

Jeg vil bare heller ikke være 25 inden jeg skal have den første (jeg ønsker mange børn, indtil videre er kæresten dog kun med på 3, men lad os nu se )

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

øv hvor træls for dig... Kan sagtens følge dig..

Heldigvis fik jeg ret hurtigt overtalt manden herhjemme Han starter så nok uddannelse om et års tid, men i voksen lære (han er udlært landmand, men vil gerne være murer).

Og heldigvis blev jeg færdig i maj måned i år. d. 15. maj i år testede jeg så positiv passede perfekt. men mistede i 10 uge... nu håber jeg at kunne teste positiv igen i næste uge

Jeg vil bare heller ikke være 25 inden jeg skal have den første (jeg ønsker mange børn, indtil videre er kæresten dog kun med på 3, men lad os nu se )

Åhh  for at du tester positivt!! 

Ja her er det ikke engang fordi at jeg vil have mange børn. 

1 max 2

Men det er bare så svært, for han kan bare slet ikke se det positive i børn. "De larmer, savler, skider, osv osv...."

Selvom vi har haft snakken med hans mor om at det jo bliver noget helt andet han får af følelser osv, når det er hans eget barn...

Anmeld

30. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

Pyhh, tænker snart ikke på andet end at få et barn.

Jeg er 21 år gammel og bliver 22 til marts. Jeg føler mig klar, så klar som man nu kan blive.. og synes ikke det er til hindring at både min kæreste og jeg er under uddannelse, da min uddannelse ikke kræver det helt vilde af mig og ved at jeg vil have et større overskud end hvis jeg havde et 37 timers job.

Men men...

Min kæreste vil ikke have barn før han er færdig med hans uddannelse (om mindst 6½ år ) og jeg er bare sådan lidt 

Jeg vil gerne være ung med mit barn og har altid sagt at jeg ikke vil være mere end 25 når jeg bliver gravid. Men det kan jo så ikke lade sig gøre, så respektere at min kæreste vil være færdig, men ihhh  Nærmer mig jo de 30 før vi får barn, og det synes jeg bare er meget sent at få børn ( ja ja ved godt at nogen vil sige pjat og bla bla, men sådan har jeg det).

Vil ikke rigtig andet med dette indlæg, end at komme ud med mine frustrationer... 

hver alder har sin charme

jeg har selv været Ung-mor og er nu halv-gammel mor

mange ting er lettere med lidt alder og lidt mere tålmodighed i rygsækken - også selv om jeg er alene denne gang..

meeeeen

kan godt mærke jeg ikke er SÅ fit for det natte-roderi som jeg var da jeg var "ung"

Men med 11½ år mellem mine 2 børn - kan man virkelig godt mærke en STOR forskel på hvilke "kvaliteter" hver alder for en selv har

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

hver alder har sin charme

jeg har selv været Ung-mor og er nu halv-gammel mor

mange ting er lettere med lidt alder og lidt mere tålmodighed i rygsækken - også selv om jeg er alene denne gang..

meeeeen

kan godt mærke jeg ikke er SÅ fit for det natte-roderi som jeg var da jeg var "ung"

Men med 11½ år mellem mine 2 børn - kan man virkelig godt mærke en STOR forskel på hvilke "kvaliteter" hver alder for en selv har

Hmm tja... 

Men det er nok også det med at jeg selv har en ung mor, og synes at det har været så super!! 

Og jeg synes virkelig man begynder at blive "for gammel" efter de 25 =/

Anmeld

30. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

Hmm tja... 

Men det er nok også det med at jeg selv har en ung mor, og synes at det har været så super!! 

Og jeg synes virkelig man begynder at blive "for gammel" efter de 25 =/

jeg har også selv en ung mor...

som sagt syntes jeg ikke nogen alder er at fortrække - man skal gøre det når man er parat - om det så er når man er 22 eller 38 er lige gyldigt.

Et barn vil hellere have en GO opvækst end en ung mor som et must

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg har også selv en ung mor...

som sagt syntes jeg ikke nogen alder er at fortrække - man skal gøre det når man er parat - om det så er når man er 22 eller 38 er lige gyldigt.

Et barn vil hellere have en GO opvækst end en ung mor som et must

Det er klart.

Men altså... Jeg er jo sådan set heller ikke ung i den forstand.... fylder 22 lige om hjørnet næsten og tjah, det synes jeg er ved at være en perfekt alder!

Og ved at jeg har en masse at byde mit barn og et godt stabilt hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.