FÅRK - Baby på 7 kg. ved fødslen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Tut

Det er godt nok en basse:

http://www.bt.dk/article/20081229/utroligt/81229013/

Godt det ikke er mig der skulle presse sådan en basse ud, det svarer jo til at skulle presse en grillkylling ud gennem det ene næstebor!

Tuttter - der er glad for at Noah "kun" vejede 4 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Rasmine

AV min fja!!!

Anmeld

29. december 2008

Plysbjørnen

Tut skriver:

Det er godt nok en basse:

http://www.bt.dk/article/20081229/utroligt/81229013/

Godt det ikke er mig der skulle presse sådan en basse ud, det svarer jo til at skulle presse en grillkylling ud gennem det ene næstebor!

Tuttter - der er glad for at Noah "kun" vejede 4 kg.

Ja fy for den, men hun har nu næppe født ham selv...

Da jeg fik Benjamin, kom der en ind på min stue med en pige på 4,8 kg, og hun havde fået kejsersnit, (barnet var vurderet til 4 kg.) lægen sagde at barnet aldrig var kommet ud den almindelige vej...

Betina

Anmeld

29. december 2008

Tut

Det er også for vildt, 7 kg og 63 cm.... Ja det var også ved kejsersnit gåt jeg ud fra da de skriver at der kulle 2 læer til at løfte ham ud af moderens mave.

Noah var 10 uger da han var 63 cm. (men vejede kun 6,3)

Det er sgu for vildt at få sådan en stor unge - nogen burde give ungen en busbillet til turen hjem!

Anmeld

29. december 2008

mor til en del

Trold skriver:

Ja fy for den, men hun har nu næppe født ham selv...

Da jeg fik Benjamin, kom der en ind på min stue med en pige på 4,8 kg, og hun havde fået kejsersnit, (barnet var vurderet til 4 kg.) lægen sagde at barnet aldrig var kommet ud den almindelige vej...

Betina

Min lille Isac vejde 4930 da han så dagens lys.....han er født helt normalt, og det gør jeg såmænd gerne igen, de er jo fede de er børn, og fedtet skubbes bare lidt rundt under fødslen, det var ikke værrer end at føde lille Clara på 3460.....

Lisbeth.

Anmeld

30. december 2008

ivfmarie

Ha ha Lisbeth!!

Min lille Isac vejde 4930 da han så dagens lys.....
Lille og lille.... 

Anmeld

30. december 2008

mor til en del

ivfmarie skriver:

Ha ha Lisbeth!!

Lille og lille.... 

Jamen har var jo min lille nyfødte... også selvom han var stor..... og måtte presses ned i det tøj jeg havde taget med i pusletasken....

Anmeld

30. december 2008

bette

haha voldsomt.. godt det ik var mig.. tænk hvis de havde sagt hun skulle føde selv..

mikkel vejede 4138g. og jeg synes han var stoooooor..!! gjorde også naaaaaade at føde ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.