Det giver ingen mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Anonym trådstarter

arg! hvor frustrerende... har overhovedet ingen ide om hvordan min krop den virker. Min mand og jeg er igang med PB og jeg prøver at være utålmodig men iih hvor er det altså ikke let når kroppen driller..

Jeg droppede p-pillerne i december 2010 og har haft nogle måneder med almindelig cyklus og ægløsning(har brugt tests) Men nu er det helt i hegnet, har pr idag en cyklus på 43 dage !!! og er altså gået pænt meget over tid...havde absolut ingen forventninger til denne måned fordi vi bar har sexet sådan lidt hist og her og overhovedet ikke i nærheden af hvad der føltes som ægløsning omkring d.8juli (får det altid meget sent) men så da jeg sidder i flyet d.13.juli og skal til NY, får jeg smerter i lænden og nederst i maven..fint nok tænker jeg, det må være mens som er på vej....men nej nej i de 8 dage jeg var afsted skete der intet udover.. smerterne kom on/off, det nev lidt og jeg var utrolig oppustet.. sådan har det så været lige siden også i dag og sidder stadig kun tilbage med negative tests =( 

forstår absolut ingenting.. tror jeg tager et smut indenom lægen hvis ikke mens eller positiv test kommer inden for en uge...

Skulle bare li ud med frustrationerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

arg! hvor frustrerende... har overhovedet ingen ide om hvordan min krop den virker. Min mand og jeg er igang med PB og jeg prøver at være utålmodig men iih hvor er det altså ikke let når kroppen driller..

Jeg droppede p-pillerne i december 2010 og har haft nogle måneder med almindelig cyklus og ægløsning(har brugt tests) Men nu er det helt i hegnet, har pr idag en cyklus på 43 dage !!! og er altså gået pænt meget over tid...havde absolut ingen forventninger til denne måned fordi vi bar har sexet sådan lidt hist og her og overhovedet ikke i nærheden af hvad der føltes som ægløsning omkring d.8juli (får det altid meget sent) men så da jeg sidder i flyet d.13.juli og skal til NY, får jeg smerter i lænden og nederst i maven..fint nok tænker jeg, det må være mens som er på vej....men nej nej i de 8 dage jeg var afsted skete der intet udover.. smerterne kom on/off, det nev lidt og jeg var utrolig oppustet.. sådan har det så været lige siden også i dag og sidder stadig kun tilbage med negative tests =( 

forstår absolut ingenting.. tror jeg tager et smut indenom lægen hvis ikke mens eller positiv test kommer inden for en uge...

Skulle bare li ud med frustrationerne

øv hvor trælst!

har du snakket med lægen? for jeg mener de siger at en cyklus på over 35 dage slet ikke har ÆL

Og jeg synes det lyder som rigtig længe at din krop skal vænnes af med hormonerne fra prævention

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja der er noget øv.... Og stadig ingen forandring så ja hiver nok fat i lægen inden længe! Tak fordi du tog dig tid til at læse

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Ej hvor træls kan godt forstå du er fustreret... kunne det ikke have været ÆL du havde haft i flyet?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Ville være alt for sent :s og "smerterne" kommer og går stadig.. Sjovt fordi det føles lidt ligesom når jeg ska ha mens, men så alligevel ik.. Mærkes på en anden måde i lænden.. Og så i siderne.. Ved ik, håber bar ik der er noget alvorligt galt

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Du må et smut til lægen og snakke med ham.. måske du har PCO ikke for at gøre dig ked af det eller noget men det kunne jo være en mulighed.

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

tja...har også selv tænkt det..sys bar ikke rigtig jeg dækker ind under kendetegnene..men man ved jo aldrig..

Tak for svar

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Prøv at blive tjekket hvis der er... er sikker på hvis du fortæller din læge om hvordan du har det at han/hun vil tjekke dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.