34+0, tiden nærmer sig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

HenrietteBuchvadt

Smuk smuk mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Ja, det synes jeg at de er... Og så spænder de sådan helt vildt... Det ligner simpelthen sådan en godzilla-fod efterhånden... Haha... Glæder mig til at få mine små futter tilbage Så smukke var de her til aften:

Ja, men også gerne om dagen... Hehe... Sidder på kontor, og det er bare ulideligt i den her varme

Men lyder da absolut heller ikke rart med dine fødder - dejligt vi har hinanden som støtte, manden her griner bare af mig, når han ser mine kæmpe fødder

Haha!! Sikke en sød og utrolig tyk fod!  .. hvor ondt han griner, men det er nok i en god mening, det ser jo lidt skægt ud!

Ja, jeg er også glad for vi kan støtte hinanden lidt, så man ikke føler sig helt palle (hval) alene i verden!!

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

HenrietteBuchvadt skriver:

Smuk smuk mave

1000 tak skal du ha!!

Anmeld

3. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Haha!! Sikke en sød og utrolig tyk fod!  .. hvor ondt han griner, men det er nok i en god mening, det ser jo lidt skægt ud!

Ja, jeg er også glad for vi kan støtte hinanden lidt, så man ikke føler sig helt palle (hval) alene i verden!!

Ja, tror nu også det er kærlig ment Men han kunne da godt bare vise LIDT medlidenhed Hehe...

Haha - lige præcis... Ikke rart at føle sig som den eneste hval i verden, rart der er flere af vores slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.