Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smuk smuk mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Ja, det synes jeg at de er... Og så spænder de sådan helt vildt... Det ligner simpelthen sådan en godzilla-fod efterhånden... Haha... Glæder mig til at få mine små futter tilbage Så smukke var de her til aften:Ja, men også gerne om dagen... Hehe... Sidder på kontor, og det er bare ulideligt i den her varme Men lyder da absolut heller ikke rart med dine fødder - dejligt vi har hinanden som støtte, manden her griner bare af mig, når han ser mine kæmpe fødder
Ja, det synes jeg at de er... Og så spænder de sådan helt vildt... Det ligner simpelthen sådan en godzilla-fod efterhånden... Haha... Glæder mig til at få mine små futter tilbage Så smukke var de her til aften:Ja, men også gerne om dagen... Hehe... Sidder på kontor, og det er bare ulideligt i den her varme Men lyder da absolut heller ikke rart med dine fødder - dejligt vi har hinanden som støtte, manden her griner bare af mig, når han ser mine kæmpe fødder
Haha!! Sikke en sød og utrolig tyk fod! .. hvor ondt han griner, men det er nok i en god mening, det ser jo lidt skægt ud!
Ja, jeg er også glad for vi kan støtte hinanden lidt, så man ikke føler sig helt palle (hval) alene i verden!!
HenrietteBuchvadt skriver: Smuk smuk mave
1000 tak skal du ha!!
HeidiØ skriver: Haha!! Sikke en sød og utrolig tyk fod! .. hvor ondt han griner, men det er nok i en god mening, det ser jo lidt skægt ud! Ja, jeg er også glad for vi kan støtte hinanden lidt, så man ikke føler sig helt palle (hval) alene i verden!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128