34+0, tiden nærmer sig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

HeidiØ

Eddy skriver:

Rigtig flot mave, Heidi Tiden går godt nok stærkt nu sys jeg.

Heheh TAK Ed..  Kan jo kun sige i lige måde! Hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Eeej, hvor er din mave bare flot

Det med ikke at kunne sove om natten kender jeg aaaalt for godt

Vi må glæde os til de bliver teenagere, så er der chance for vi kan sove længe igen

Tusind tak, det var rigtig sødt sagt!

Haha, det lyder helt vanvittigt når du sir det på den måde  .. men ja, vi kan jo også bare sove når vi blir gamle!!

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Tusind tak, det var rigtig sødt sagt!

Haha, det lyder helt vanvittigt når du sir det på den måde  .. men ja, vi kan jo også bare sove når vi blir gamle!!

Ja, vi har masser af år til at indhente det i

Haha - ender med vi er så gamle, at vi ikke kan sove længe, når vi endelig får mulighed for det igen

Anmeld

31. juli 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Ja, vi har masser af år til at indhente det i

Haha - ender med vi er så gamle, at vi ikke kan sove længe, når vi endelig får mulighed for det igen

Haha ja! Så er det godt man har sovet så meget gennem livet allerede - er totalt B-menneske, men kan mærke jeg er ved at udvikle mig til et A-menneske!

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Ja, så rundede jeg 34+0 idag! Sys det tynger godt efterhånden, kan sku heller ikke rigtig sove om natten!

+ 14 kg (stabil de sidste 3 uger)
Vi GLÆDER os bare til lillefisen kommer ud til os

Flooot flot mave! 

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Haha ja! Så er det godt man har sovet så meget gennem livet allerede - er totalt B-menneske, men kan mærke jeg er ved at udvikle mig til et A-menneske!

Åhh ja - er også virkelig B-menneske, men her i ferien har jeg været nødt til at få nogle middagslure, for at kunne klare mig igennem dagen, så tror også jeg er ved at gå over i den anden grøft

Især når man ikke kan holde ud og ligge i sengen, når man først er vågnet

Anmeld

1. august 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Åhh ja - er også virkelig B-menneske, men her i ferien har jeg været nødt til at få nogle middagslure, for at kunne klare mig igennem dagen, så tror også jeg er ved at gå over i den anden grøft

Især når man ikke kan holde ud og ligge i sengen, når man først er vågnet

Ja, haha samme her - man sover bare bedre om eftermiddagen! I nat har været helt slem - det har været SÅÅÅÅ varmt.. og jeg har 21 myggestik bare på det ene ben! Jeg føler mig døden nær!!

Anmeld

2. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Ja, haha samme her - man sover bare bedre om eftermiddagen! I nat har været helt slem - det har været SÅÅÅÅ varmt.. og jeg har 21 myggestik bare på det ene ben! Jeg føler mig døden nær!!

Åhh, det lyder da bare slet slet ikke rart

Jaaa, det er bare ulideligt... Mine fødder er bare hævet til dobbelt størrelse, har SÅ meget vand i benene, og det gør bare ondt

Eeej, 21 myggestik... Føj da... Er ved at blive drevet til vanvid af det ene jeg har - men jeg skal da absolut ikke brokke mig...

Håber snart de forsvinder (samt lidt af varmen), så du igen kan få noget nattesøvn

Anmeld

2. august 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Åhh, det lyder da bare slet slet ikke rart

Jaaa, det er bare ulideligt... Mine fødder er bare hævet til dobbelt størrelse, har SÅ meget vand i benene, og det gør bare ondt

Eeej, 21 myggestik... Føj da... Er ved at blive drevet til vanvid af det ene jeg har - men jeg skal da absolut ikke brokke mig...

Håber snart de forsvinder (samt lidt af varmen), så du igen kan få noget nattesøvn

Det med vand i benene, har du sådan ømme lægmuskler også? Jeg er selv gået en skostr op, men det er først nu det sån er begyndt at gøre ondt - som om man hele tiden er ved at gå i krampe

Ja, varmen skal bare forsvinde. Hehe! Om ik andet så ihvertfald om natten!

Anmeld

2. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Det med vand i benene, har du sådan ømme lægmuskler også? Jeg er selv gået en skostr op, men det er først nu det sån er begyndt at gøre ondt - som om man hele tiden er ved at gå i krampe

Ja, varmen skal bare forsvinde. Hehe! Om ik andet så ihvertfald om natten!

Ja, det synes jeg at de er... Og så spænder de sådan helt vildt... Det ligner simpelthen sådan en godzilla-fod efterhånden... Haha... Glæder mig til at få mine små futter tilbage Så smukke var de her til aften:

Ja, men også gerne om dagen... Hehe... Sidder på kontor, og det er bare ulideligt i den her varme

Men lyder da absolut heller ikke rart med dine fødder - dejligt vi har hinanden som støtte, manden her griner bare af mig, når han ser mine kæmpe fødder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.