øvøv så skal min søn opereres igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Githa

Det var dejligt at høre, så er der lidt ro på igen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Charli

henriette larsen skriver:

Jeg fik skrive forkert det er 8 opersioner han når af få inden han er 7½ år...
mvh henriette31

Anmeld

26. marts 2008

Charli

benjamin skal have lagt dræn i ørne igen det er 5 gang og ialt har han på hans 7 år fået 7 opersioner med den i dag.. og skal her den 5/3-08 på holbæk og forundersøgelse med hans tisse mand og derefter opereres der også...syntes godt nok det er lidt hårdt med allt det han har været igellem og skal...
man er så bange når de skal opereres....Vågner de op igen osv.....
elsker ham vildt meget.....
håber det går godt i dag...

Hej!!!

Har selv en søn som havde melleørebetændelse rigtig mange gange og fik dræn i. Så hørte vi at de faktisk kunne blive døve af at få dræn i så mange gange.

Og så prøvede vi Zoneterapi med ham og det tog både hans mellemørebetændelse og hans astmatiske Bronchitis, jeg ville i hvert fald prøve andre metoder inden mit barn skulle have dræn i så mange gange. men derfor er det jo ikke sikkert at det hjælper på andre men det er i hvert fald værd at prøve syntes jeg. I dag er han 6 år og er næsten aldrig syg ud over en forkølelse.

Hilsen Charlotte med Jonas på 6 år og Sofie på 20 mdr.

Anmeld

28. marts 2008

H+S Skjolgborg.

;)

hejsa tak for dit super indlæg det ville jeg da lige undersøg så..
takker..
knus fra henriette(H)

Charli skriver:

benjamin skal have lagt dræn i ørne igen det er 5 gang og ialt har han på hans 7 år fået 7 opersioner med den i dag.. og skal her den 5/3-08 på holbæk og forundersøgelse med hans tisse mand og derefter opereres der også...syntes godt nok det er lidt hårdt med allt det han har været igellem og skal...
man er så bange når de skal opereres....Vågner de op igen osv.....
elsker ham vildt meget.....
håber det går godt i dag...

Hej!!!

Har selv en søn som havde melleørebetændelse rigtig mange gange og fik dræn i. Så hørte vi at de faktisk kunne blive døve af at få dræn i så mange gange.

Og så prøvede vi Zoneterapi med ham og det tog både hans mellemørebetændelse og hans astmatiske Bronchitis, jeg ville i hvert fald prøve andre metoder inden mit barn skulle have dræn i så mange gange. men derfor er det jo ikke sikkert at det hjælper på andre men det er i hvert fald værd at prøve syntes jeg. I dag er han 6 år og er næsten aldrig syg ud over en forkølelse.

Hilsen Charlotte med Jonas på 6 år og Sofie på 20 mdr.

Anmeld

28. marts 2008

Doktor Doolittle

Hej Henriette
Det må have været hårdt for jer alle med alle de operationer, godt at høre Benjamin alligevel har det godt og er gang i den.
Knus Tina

Anmeld

28. marts 2008

H+S Skjolgborg.

:'( ja en del men man vender sig jo på en måde til det han skal opereres igen her den 4/4 kl:12.00 på holbæk sygehuse. men det er pga forhud ikke kan trækkes tilbage.. Nu er er under en uge tilbage nu.. glæder mig til det er overstået [citat][f][småt]Tina Holst Larsen skriver:[/småt][/f] Hej Henriette Det må have været hårdt for jer alle med alle de operationer, godt at høre Benjamin alligevel har det godt og er gang i den. Knus Tina[/citat]

Anmeld

28. marts 2008

camillawp1982

Hej

Det er synd med alle de operationer på de kære små.

Men nu tænker jeg lige på, hvad gør de egentlig ved det, at forhuden ikke kan trækkes tilbage? Før i tiden fjernede de jo hele forhuden, men gør man stadig det? Jeg har hørt noget om en ny metode.

MVH Camilla

Anmeld

29. marts 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa det komme and på hvordan tissetrolden er osv her der åbner de bare og skære lidt hud af hva jeg forstod på lægen..
af fejren huden helt er jo som hedder af man omskær drengen/manden..vilke sker for mange små børn især udlandske børn/tyrker hva jeg hved fra min skole veninde der er tyrker..
mvh henriette

Camilla WP skriver:

Hej

Det er synd med alle de operationer på de kære små.

Men nu tænker jeg lige på, hvad gør de egentlig ved det, at forhuden ikke kan trækkes tilbage? Før i tiden fjernede de jo hele forhuden, men gør man stadig det? Jeg har hørt noget om en ny metode.

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.