øvøv så skal min søn opereres igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.014 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

benjamin skal have lagt dræn i ørne igen det er 5 gang og ialt har han på hans 7 år fået 7 opersioner med den i dag.. og skal her den 5/3-08 på holbæk og forundersøgelse med hans tisse mand og derefter opereres der også...syntes godt nok det er lidt hårdt med allt det han har været igellem og skal...
man er så bange når de skal opereres....Vågner de op igen osv.....
elsker ham vildt meget.....
håber det går godt i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg fik skrive forkert det er 8 opersioner han når af få inden han er 7½ år...
mvh henriette31

Anmeld

28. februar 2008

gda

Hej

Hvad er grunden til at han skal have dræn i igen? Jeg har selv en pige som har fået dræn i 4 gange i løbet af 1½ år.
Vi blev anbefales at besøge en healer af min kollega. Hendes søn havde konstant lungebetændelse.
Efter 1 besøg var Josephine rask, og har ikke haft noget med ørene siden, førhen havde hun mellemøresbetændelse mindst 1 gang hver måned.

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Øv det lyder bestemt ikke sjovt nej, hvor er det synd for ham.

Håber det bliver sidste gang I skal igennem en operation.

Kan sagtens følge dig mht. tankerne omkring det med at vågne op igen, det er modbydeligt når nogen skal i narkose. Men det skal nok gå.

Knus Githa

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Hejsa... Det er godt nok mange gange han er blevet opereret.. :'( Jeg kender godt alle tankerne omkring det, har selv en søn der har været under kniven et par gange efterhånden.. :( Men det skal nok gå, lægerne ved hvad de gør og har prøvet det mange gange før.. Jeg ønsker dig alt held og lykke her fra.. Knus fra Camilla..

Anmeld

28. februar 2008

Pia.

Øv stakkels lille pus, det er godt nok en hård tid I har været igennem....:'( Held og lykke med det hele.... Mange tanker fra Pia.

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Hej Gitte....
Pga meget mellemørebetændelse og væske gange på gang...
Hved ikke hvorfor ham her den nye blever hved..hende vi have i 3½ år i køge gav ham kun dræn i 4 gange også opgav hun og sende os til hørekliniken i roskilde/hved sygehuse... og han skulle have høreappperter men efter 2 besøge hos dem var hans øre i bedr..Han kun bare ikke ikke høre de tre lavste sidste lyde på venstre øre og han ikke kunne høre og den lavelse på højre..
Nu skal vi komme igen den 13/3 så må vi se er rart træt af det men hva kan jeg gør...
har prøve healer uden held...
knus fra henriette31:S

Gitte D. Andersen skriver:

Hej

Hvad er grunden til at han skal have dræn i igen? Jeg har selv en pige som har fået dræn i 4 gange i løbet af 1½ år.
Vi blev anbefales at besøge en healer af min kollega. Hendes søn havde konstant lungebetændelse.
Efter 1 besøg var Josephine rask, og har ikke haft noget med ørene siden, førhen havde hun mellemøresbetændelse mindst 1 gang hver måned.

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

HEJ alle sammen... Det gik godt... toh en lille time alt i alt.... Men men det blev /ende med han fik i begge ørene og ikke kun venstre som han ellers sagde sidste gang vi var der.. Det andet højre øre var også dum og væske på :'(:'(:'(... Nu skal vi komme igen den 13/3 til tjek og snak om hvordan og hvorledes..... Den gang syntes jeg det gik bedre. Var bare så stolt han hoppe bare op og lage sig og fik masken bang sov...... Jeg syntes ventiden var værre i dag ind af se ham få maske + da man sad og vente på han vågne op igen og han lå med halv åben øjne og snokke :D.. Dejligt af han snoker især efter sådan en tur. Så hved man da han trækker vejre og lever ;)...Det er det positiv hved børn snokker,snakker i søvne osv lige meget aldre syntes jeg.... knus fra henriette

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Super dejligt at høre at det gik godt... Det er jeg glad for:D

Anmeld

28. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Hej camilla...
;) Det er jeg også...Han har bare fart over sig to timer efter....
knus fra henriette

MorCamilla skriver:

Hejsa Henriette..

Super dejligt at høre at det gik godt... Det er jeg glad for:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.