Total cornflækker i dag ! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Anja

Jeg føler mig vildt overskudsagtig og cornflækker i dag

Jeg er alene hjemme med vores 3 dejlige børn, manden er på job 6-19. Jonas har fået lov at ringe til en ven for at lave en legeaftale, så hans ven har været her siden kl 10. Vi har hygget og de store bagt hver en plade boller. Der er blevet spillet Ludo og Animal Farm, mens de små sov og nu hygger de sig med togbane i stuen

Har oven i købet også fået gjort køkkenet rent og ordnet vasketøj

Vil bare lige "prale" - synes sgu selv jeg klarer det godt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Mary

Det lyder godt nok lækkert! Nogle dage klapper det bare Synes oftejeg har de der dage når jeg har begge unger hjemme, altså jeg mener at jeg får gjort meget mere i huset = bedre humør = bedre overskud = endnu mere husligt arbejde udført

Knus til dig og din dejlige familie

Anmeld

29. december 2008

Rasmine

Hvordan fa'en gør du???
Send mig lige lidt flakes, por favor!

Synes fanme det er i orden du klapper dig selv på ryggen.
Det burde alle mødre gøre lidt oftere!

Op i arsen med Jante-Jørgen.

Anmeld

29. december 2008

Nadi

Hold da kæft! Kan jeg få noget af det du er på??

Anmeld

29. december 2008

mor til en del

Sådan...

ville ønske det var mig, men min dag har foregået med at køre i pendul, handle, lægebesøg, barn til legekammerat, hjem igen, hente medicin...uha jeg havde travle, men min husbond har så tilgengæld nået en masse herhjemme, så badeværelset er næsten helt færdigt nu.....naboen skal bare lige lette røv......men hun har lovet det bliver færdigt næste år

Som Nadia skrev, jeg vil også have noget af det du er på, jeg får brug for det imorgen.....

Lisbeth.

Anmeld

29. december 2008

Anja

Ja, nogle gange må man sgu godt rose sig selv - det fortjener man

Tror bare mit overskud kommer af den rus jeg lidt render rundt i, hvor jeg synes det hele bare kører for mig og min lille familie - er bare lykkelig for min dejlige mand og mine skønne unger. Ved godt det lyder sukkersødt, men sådan har jeg det iøjeblikket. Parforholdet er super godt og ungerne opfører sig eksemplariske det meste af tiden, nogle gange er man heldig og så skal man bare huske at nyde det - og det gør jeg for øjeblikket. Det hele kan jo vende på nul komma fem !

Anmeld

30. december 2008

Mary

Anja skriver:

Ja, nogle gange må man sgu godt rose sig selv - det fortjener man

Tror bare mit overskud kommer af den rus jeg lidt render rundt i, hvor jeg synes det hele bare kører for mig og min lille familie - er bare lykkelig for min dejlige mand og mine skønne unger. Ved godt det lyder sukkersødt, men sådan har jeg det iøjeblikket. Parforholdet er super godt og ungerne opfører sig eksemplariske det meste af tiden, nogle gange er man heldig og så skal man bare huske at nyde det - og det gør jeg for øjeblikket. Det hele kan jo vende på nul komma fem !

Anmeld

30. december 2008

Kaufie

That's the spirit!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.