spørgsmål om udflåd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

komodo

Jeg skulle ifølge min ægløsningsberegner have ægløsning igår og idag, og der plejer jeg at have noget undskyld udtrykket, slimet udflåd man mellem fingre kan trække til tråde.

Vi har sexet helt vildt for fem, fire og tre dage siden for at ramme så tidligt som overhovedet muligt i forhold til at optimere chancerne for en pige og igår og idag er min udflåd ligesom mere mælkeagtigt, nøjagtigt som det er når jeg er gravid, kan det mon være et tegn ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Muhmi

Det tror jeg ikke... Det tager vist lidt tid før sædcellen rammer ægget så vidt jeg ved ca. 5 dage eller sådan noget

Anmeld

30. juli 2011

komodo

Muhmi skriver:

Det tror jeg ikke... Det tager vist lidt tid før sædcellen rammer ægget så vidt jeg ved ca. 5 dage eller sådan noget

nååårh troede ikke de levede så længe??, har aldrig haft problemer med at blive gravid så har ikke regnet på ægløsninger og talt dage osv. jeg har bare gjort hvad der skulle gøres og så var den der, så det er en helt ny oplevelse at skulle gennemplanlægge det

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

komodo skriver:

nååårh troede ikke de levede så længe??, har aldrig haft problemer med at blive gravid så har ikke regnet på ægløsninger og talt dage osv. jeg har bare gjort hvad der skulle gøres og så var den der, så det er en helt ny oplevelse at skulle gennemplanlægge det

Jeg tager altså lige mine ord i mig igen... Det er turen fra æggelederen ned til livmoderen der tager tid... Tror jeg? Fulgte ikke så godt med i seksualundervisning heheh...

Men ja hvis i prøver for en pige, så har i jo gjort det som det skal gøres... Men  for at den er der

Anmeld

30. juli 2011

komodo

Muhmi skriver:

Jeg tager altså lige mine ord i mig igen... Det er turen fra æggelederen ned til livmoderen der tager tid... Tror jeg? Fulgte ikke så godt med i seksualundervisning heheh...

Men ja hvis i prøver for en pige, så har i jo gjort det som det skal gøres... Men  for at den er der

Hehe, blev lige helt forvirret jamen så er der ikke andet at gøre end at vente på testdag

Anmeld

30. juli 2011

Peanut

http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Har selv siddet og læst lidt på den her.. Måske kan den hjælpe dig? 

Anmeld

2. august 2011

komodo

Nu har jeg testet MEGET før tid og med tyndt urin og der er sørme en svag streg nummer to, nu ser jeg lige over de næste dage om den bliver tydeligere havde mens smerter igår men skal først have mens den 14 ca. så er ret sikker på det var ægget der satte sig fast, vender tilbage med update når jeg når jeg har prøvet med morgenurin imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.