Ve-støv til Tropez... !!! ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

ønskebørn74

Jemion skriver:

Sender en masse ve-støv i hendes retning

Håber snart de får deres lille prinsesse i armene

1000 tak søde, hun fortjener det bare så meget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Mira0911

Sender end masse afsted med det samme..... 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

30. juli 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Tropez har det hårdt her til sidst og er sengeliggende... Skal vi ikke sende en masse Ve-støv her til sidst??... !!!!

Jeg sender dig en Storm af Ve-støv søde og håber på et snarligt indlæg om at du har født jeres skønne Sarah!!!!

Tusind mange tak søde Lene, hvor er det dog en dejlig tråd du har lavet, og jeg lover dig at så snart der sker noget for du besked og må meget gerne viderbringe nyheden herinde, suger lige alt vestøvet til mig og håber der snart sker noget, håbet er der, for idag har jeg været mere overskudsagtig og næsten smertefri, og det har jeg ikke oplevet i flere uger, det har bare været så hårdt, men håber at det er gode tegn at jeg er frisk idag.

kæmpe kramz og knuz og tak til alle andre for det dejlige ve støv 

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Tusind mange tak søde Lene, hvor er det dog en dejlig tråd du har lavet, og jeg lover dig at så snart der sker noget for du besked og må meget gerne viderbringe nyheden herinde, suger lige alt vestøvet til mig og håber der snart sker noget, håbet er der, for idag har jeg været mere overskudsagtig og næsten smertefri, og det har jeg ikke oplevet i flere uger, det har bare været så hårdt, men håber at det er gode tegn at jeg er frisk idag.

kæmpe kramz og knuz og tak til alle andre for det dejlige ve støv 

Hvor er det bare dejligt at høre du har det lidt bedre idag søde!!!  Sender lige noget ekstra Ve-støv afsted... Vildt at du har termin idag!!! Kom så lille Sarah, din mor og far er så spændte på at se dig og det er vi andre også!!!  Det bliver så spændende hvornår hun melder sin ankoms, den lille filur...

KÆMPE KRAMMER til jer begge!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.