Ve-støv til Tropez... !!! ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

ønskebørn74

Tropez har det hårdt her til sidst og er sengeliggende... Skal vi ikke sende en masse Ve-støv her til sidst??... !!!!

Jeg sender dig en Storm af Ve-støv søde og håber på et snarligt indlæg om at du har født jeres skønne Sarah!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Janni.

Et par spandefulde herfra, kom så ud bebs!  for en snarlig fødsel

Anmeld

30. juli 2011

Janni.

ønskebarn74 skriver:

Tropez har det hårdt her til sidst og er sengeliggende... Skal vi ikke sende en masse Ve-støv her til sidst??... !!!!

Jeg sender dig en Storm af Ve-støv søde og håber på et snarligt indlæg om at du har født jeres skønne Sarah!!!!

Troede sørme lige jeg havde misset hendes fødsel 

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Janni. skriver:

Troede sørme lige jeg havde misset hendes fødsel 

Ikke så vidt jeg ved... Men hun har det hårdt, med MANGE smerter... Så jeg håber hun snart melder sin ankomst!!!!!!!!

Anmeld

30. juli 2011

Janni.

ønskebarn74 skriver:

Ikke så vidt jeg ved... Men hun har det hårdt, med MANGE smerter... Så jeg håber hun snart melder sin ankomst!!!!!!!!

Skal i byen i eftermiddag, så håber på en update herinde om meget bedre fremgang.  følger denne tråd og håber du evt kommer med update, når du måske ved noget? Du har kontakt med hende udenfor baby.dk ikke? 

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Janni. skriver:

Skal i byen i eftermiddag, så håber på en update herinde om meget bedre fremgang.  følger denne tråd og håber du evt kommer med update, når du måske ved noget? Du har kontakt med hende udenfor baby.dk ikke? 

Jo hun er min veninde... Vi har kørt hinanden til OUH under fertilitetsbehandlingen... Og er begge gode til at shoppe... Især sammen... GG.. Hun er bare så dejlig og sød!!! ...

Anmeld

30. juli 2011

Janni.

ønskebarn74 skriver:

Jo hun er min veninde... Vi har kørt hinanden til OUH under fertilitetsbehandlingen... Og er begge gode til at shoppe... Især sammen... GG.. Hun er bare så dejlig og sød!!! ...

fint nok, så håber jeg da på en update. Hvis ikke du har lyst til at skrive det her i tråden, vil du så ikke sende en pb? 

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Janni. skriver:

fint nok, så håber jeg da på en update. Hvis ikke du har lyst til at skrive det her i tråden, vil du så ikke sende en pb? 

Det er op til hende om hun selv vil gøre det.. Hun har ventet så mange år på endelig at blive mor og jeg vil ikke tage hendes glæde ved at komme med update uden hun selv har bedt om det...

Anmeld

30. juli 2011

Janni.

ønskebarn74 skriver:

Det er op til hende om hun selv vil gøre det.. Hun har ventet så mange år på endelig at blive mor og jeg vil ikke tage hendes glæde ved at komme med update uden hun selv har bedt om det...

Tænkte blot et lille hint om det går fremad eller sådan noget lignende. Ikke fødselsdetaljer som sådan  Blot om hun er kommet videre i forløbet. Men helt ok med mig 

Anmeld

30. juli 2011

Jemion

Sender en masse ve-støv i hendes retning

Håber snart de får deres lille prinsesse i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.