Lidt opdateringer herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

Julle1975

Vi har ikke brugt beskyttelse i 6 år og intet sket, så det var først her i August vi blev enige om vi måtte få hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Mathilde

Julle1975 skriver:

Vi har ikke brugt beskyttelse i 6 år og intet sket, så det var først her i August vi blev enige om vi måtte få hjælp..

Hold da op!
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være...

Godt I får noget hjælp til det nu

Held og lykke

Anmeld

30. december 2008

Julle1975

Ja gudskelov selvom det er pisse hårdt psykisk at komme igennem, men værst er nu med alt det hormon fis man skal gennemgå.. Nu skal jeg bare ringe og melde min mens ankomst, så starte på trejde cyklus dag med pergotime og 5 dage frem, så scanning på 12 dag i cyklus og derefter 1 -1 1/2 døgn efter tage en ægløsningssprøjtet og så insemineres og så går der 14 dage før man kan teste.. Forbander ofte dette helved i at være barnløs i behandling..

Knusser

Anmeld

30. december 2008

HeY

twinboys skriver:

Åhhh hvor kært... Så skønt et profil billede synes Peter Plys er så dejlig...

Majbritt

Ihh Har det på helt samme måde som dig ...
det var derfor jeg tog det billede ..

Kraaam ..

Anmeld

30. december 2008

HeY

Julle1975 skriver:

Ja gudskelov selvom det er pisse hårdt psykisk at komme igennem, men værst er nu med alt det hormon fis man skal gennemgå.. Nu skal jeg bare ringe og melde min mens ankomst, så starte på trejde cyklus dag med pergotime og 5 dage frem, så scanning på 12 dag i cyklus og derefter 1 -1 1/2 døgn efter tage en ægløsningssprøjtet og så insemineres og så går der 14 dage før man kan teste.. Forbander ofte dette helved i at være barnløs i behandling..

Knusser

Er ked af at høre din dumme mens kom og at i skal til at igennem alt det er .. ..
Det bliver en svær tid, det tror jeg gerne ..
Held og Lykke med det hele til jer begge to ..

Jeg kan sleeeet ikk forstille mig hvordan det er at gå de ting igennem ..
tror sleeeet ikk det er til at holde ud ..
Jeg håber at jeg blir gravid uden hjælp .. !

Krydser for jer ..

Kraaaam ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.