Er det bare min krop der skaber sig eller kan jeg være gravid???
Hvor skal man starte eller slutte, men det bliver nok et langt indlæg uanset hvordan jeg lige vender og drejer det..
Nå men har taget 2 hjemme teste fra Netto og begge var negative.. Jeg havde min mens den 7 Nov '08 fik så pletblødning den 5 dec som var så lidt, at det ville være spild af et bind.. Der kom så lidt igen den 6 dec, men stadigvæk spild af bind.. Der har så intet været siden..
Men efter min beregning skulle jeg have haft min mens den 11 Dec, men har ikke set skyggen af den endnu.. Så nu er jeg nået op på 53 dage siden sidste mens.. Ergo jeg er gået 19 dage over tid.. Skal ud og handle lidt ind i dag, så tror lige jeg skal have købt en ny test og denne gang tror jeg den bliver en af de lidt dyre..
Men som symptomer har jeg: Mens smerter on and off.. Haft ømme og følsomme bryster i meget lang tid.. De er blevet større og mere faste, så håber den er der, og alligevel frygter jeg for en negativ test.. Undskylder med det bare er min krop der skaber sig åndsvag og ikke ved hvad den vil.. Føler hele tiden, så nu kommer mens, men så er det bare udflåd når jeg tørre mig..
Typisk så sidder jeg her som en høne der brokker sig og er en kylling fordi jeg ikke tør teste pga jeg er bange for svaret.. Min veninde spurgte igår om jeg havde fået min mens endnu hvilket jeg ikke har.. Hun vil da have jeg skal teste, som forsvar siger jeg bare, at jeg kan da snildt vente til den 14 Januar '09 hvor jeg skulle have mens og siger bare at min krop kan ikke lide december måned, for sidste år sprang min mens også december over..
Gaaaab hvor mange undskyldninger kan man finde på og sad lige og undrede mig om der vil komme flere bare for at undgå den skide test... Ved jo godt, at det bedste er jeg skal teste, for er den positiv, så er det videre til egen læge..
Nå det var lidt tanker herfra eller hvad man kalder det..
Godt Nytår Julle1975
Anmeld