Lidt opdateringer herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Julle1975

Er det bare min krop der skaber sig eller kan jeg være gravid???

Hvor skal man starte eller slutte, men det bliver nok et langt indlæg uanset hvordan jeg lige vender og drejer det..

Nå men har taget 2 hjemme teste fra Netto og begge var negative.. Jeg havde min mens den 7 Nov '08 fik så pletblødning den 5 dec som var så lidt, at det ville være spild af et bind.. Der kom så lidt igen den 6 dec, men stadigvæk spild af bind.. Der har så intet været siden..

Men efter min beregning skulle jeg have haft min mens den 11 Dec, men har ikke set skyggen af den endnu.. Så nu er jeg nået op på 53 dage siden sidste mens.. Ergo jeg er gået 19 dage over tid.. Skal ud og handle lidt ind i dag, så tror lige jeg skal have købt en ny test og denne gang tror jeg den bliver en af de lidt dyre..

Men som symptomer har jeg: Mens smerter on and off.. Haft ømme og følsomme bryster i meget lang tid.. De er blevet større og mere faste, så håber den er der, og alligevel frygter jeg for en negativ test.. Undskylder med det bare er min krop der skaber sig åndsvag og ikke ved hvad den vil.. Føler hele tiden, så nu kommer mens, men så er det bare udflåd når jeg tørre mig..

Typisk så sidder jeg her som en høne der brokker sig og er en kylling fordi jeg ikke tør teste pga jeg er bange for svaret.. Min veninde spurgte igår om jeg havde fået min mens endnu hvilket jeg ikke har.. Hun vil da have jeg skal teste, som forsvar siger jeg bare, at jeg kan da snildt vente til den 14 Januar '09 hvor jeg skulle have mens og siger bare at min krop kan ikke lide december måned, for sidste år sprang min mens også december over..

Gaaaab hvor mange undskyldninger kan man finde på og sad lige og undrede mig om der vil komme flere bare for at undgå den skide test... Ved jo godt, at det bedste er jeg skal teste, for er den positiv, så er det videre til egen læge..

Nå det var lidt tanker herfra eller hvad man kalder det..

Godt Nytår Julle1975

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

twinboys

Jamen jeg håber da den er der og at du er blevet gravid... Så køb du en test idag og tjek om den så ikke er der nu... Mange tjekker jo og så viser den negativ og så ugen efter er den positiv...

Håber at der vokser et lille spir inde i dig...

Held og lykke og godt nytår...

Majbritt

Anmeld

29. december 2008

LineD

Uh ha hvor spændende, forstår dog godt du nødigt vil teste, jeg var i samme dilemma i sidste måned.... men ak den forblev negativ og ja... kroppen legede åbenbart bare med mig...

Krydser rigtig mange fingre og tæer for positiv test!!

Anmeld

29. december 2008

Mathilde

Hvor er det spændende ! Jeg skal nok krydse for at den er positiv. Jeg kender godt følelsen og frygten for at stå med et svar man ikke ønsker...

Held og lykke og skriv endelig når du har testet

Kram fra Mathilde

Anmeld

29. december 2008

Diana...

Ihh hvor spændende jeg havet det på samme måde, udflåde, voksende bryster 2 negative tester osv men jeg var gravid... Glæder os til at høre mere...

alt hvad der kan krydses...

knus Diana 34+1

Anmeld

29. december 2008

jolu

krydser alt for at du er gravid! Det ville være en perfekt måde at starte året på.....

Anmeld

29. december 2008

HeY

- for dig ..'

Hva sagde testen ?

Anmeld

30. december 2008

twinboys

HeY skriver:

- for dig ..'

Hva sagde testen ?

Åhhh hvor kært... Så skønt et profil billede synes Peter Plys er så dejlig...

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Julle1975

så kom min mens på fuld udblæsning Når men så skal jeg i gang med hormon piller på Torsdag og så skal jeg ringe til gynækologen på fredag så jeg kan komme i gang med IUI-H ...

Godt Nytår allesammen..

Knus fra Julle1975

Anmeld

30. december 2008

Mathilde

Julle1975 skriver:

så kom min mens på fuld udblæsning Når men så skal jeg i gang med hormon piller på Torsdag og så skal jeg ringe til gynækologen på fredag så jeg kan komme i gang med IUI-H ...

Godt Nytår allesammen..

Knus fra Julle1975

Øv det er jeg ked af at høre... Dumme mens Hvor længe har i prvet?

Held og lykke.
Håber den snart er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.