Kan slet ikke finde ud af det :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Anonym trådstarter

hej med jer i skønne

jeg kan virkelig ikke finde ud af det med ægløsningsdag, på libero.dk siger den at jeg er i uge 2+3 , men den regner ud fra at min cyklus er 28 dage... 

men min cyklus er kun 24 dage, er der en af jer som kan hjælpe mig med at regne ud hvor min ægløsning ca lå..

jeg fik mens den 12 juli og forventer IKKE mens d. 4 august..

håber en af jer kan hlælpe mig, for det kan vel ikke passe at jeg kun er 2+3 nu hvis jeg er gravid?!!???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej med jer i skønne

jeg kan virkelig ikke finde ud af det med ægløsningsdag, på libero.dk siger den at jeg er i uge 2+3 , men den regner ud fra at min cyklus er 28 dage... 

men min cyklus er kun 24 dage, er der en af jer som kan hjælpe mig med at regne ud hvor min ægløsning ca lå..

jeg fik mens den 12 juli og forventer IKKE mens d. 4 august..

håber en af jer kan hlælpe mig, for det kan vel ikke passe at jeg kun er 2+3 nu hvis jeg er gravid?!!???

håber virkelig at en jer kan hjælpe mig

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

håber virkelig at en jer kan hjælpe mig

den side jeg kender siger 2+6

prøv at regne ÆL ud selv, på www.pregnology.com. er lidt svært at gøre det for dig da den også regner med ind i det hvor lang din luthealfase er og hvor lang selve menstruationen er

håber den kan hjælpe dig lidt mere

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

hvad er luthalfase????

og tusind tak, det vil jeg da lige prøve

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

prøv at regne ÆL ud selv, på www.pregnology.com. er lidt svært at gøre det for dig da den også regner med ind i det hvor lang din luthealfase er og hvor lang selve menstruationen er

hvad er

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

den siger det samme, men kan slet ikke finde ud af at bruge den side du gav mig

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

30. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

op

Altså på en cyklus der hedder 28 dage, plejer man i beregnere automatisk at stille den så ÆL falder på 14 dagen. Dvs. halvvejs inde i cyklus. Så hos dig falder den måske allerede på 12 dagen. Men selv om din cyklus er kortere, kan din ÆL godt falde på 14 dagen. Det er lidt forskelliget fra kvinde til kvinde. Hvis du er meget i tvivl, så hold øje med dit udflåd, eller prøv med ÆL tests et par måneder. 

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

den siger det samme, men kan slet ikke finde ud af at bruge den side du gav mig

Lutheal fasen er tiden mellem ÆL og indtil ny cyklus starter.

Når du kommer under forsinden kan du vælge de forskellige, du skal klikke på ovulation (ægløsning) så indtaster du cyklus længde, luthealfase, hvor mange dage du bløder osv, og så regner den ca ud hvornår din ægløsning burde komme, hvis du feks ikke kender luthealfasen lader du være at ændre og den tager det generelle gennemsnit, men den kan dog være lidt mere usikker på dagen, uanset så vil jeg sige + - nogle dage på hver side. du må lige sige hvis du får mere brug for hjælp, så vil jeg prøve om ejg kan hjælpe på en anden måde

Anmeld

30. juli 2011

Kris89

som en allerede har skrevet. Hvis ÆL normalt ligger lige i midten af ens cyklus. ligger den på 14. dagen hvis man har cyklus på 28 dage.

Så kan du jo have ægløsning 2 dage tildligere, hvis din cyklus kun er 24 dage.

dermed må du jo være to dage længere henne end du har beregnet med 28 dage.

Men man skla bare være opmærksom på, at man ikke altid kan regne med at ÆL er lige nøjagtig 14 eller 12. dagen i dit tilfælde.

Håber du forstod lidt af det volapyk jeg fik skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.